×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

S 400 will be delivered by China next year (1) - اس 400 تا پایان سال در اختیار چینی ها قرار می گیرد

 

اس 400 تا پایان سال در اختیار چینی ها قرار می گیرد 


 
یک منبع نظامی در ماه‌ آوریل خبر داد که روسیه می تواند تا پایان سال 2016 تحویل سامانه دفاعی اس-400 را به چین آغاز کند. ازسوی دیگر، ‘ولادیمیر کوژین‘ Vladimir Kozhin یکی از دستیاران رئیس جمهوری روسیه در امور فنی و نظامی ماه نوامبر سال گذشته اعلام کرد که پکن و مسکو در حال گفت وگو بر سر تحویل سامانه دفاعی پیشرفته اس-400 روسی به چین هستند.

چین پس از دریافت اولین بخش از موشکهای اس 400 آماده نبرد رزمایشهای نظامی برگزار می کند، تا آمادگی این سیستم های موشکی را مورد آزمایش قرار دهد. این در حالی است که همزمان با این قرارداد، چین با فعالیت بیشتری سیستم­های موشکی زمین به هوای اچ کیو 9 (9 HQ-) با برد بلند خود را در بازارهای خارجی توسعه می­دهد

S 400 will be delivered by China next year (2) - اس 400 تا پایان سال در اختیار چینی ها قرار می گیرد

قابل ذکر است با تحویل این سامانه چین نخستین کشوری است که  این سامانه موشکی پیشرفته را در اختیار خواهد داشت . البته مذاکراتی هم بین هند با طرف روسی برای خرید این سامانه صورت پذیرفته است .

چین از خریداران عمده تسلیحات روسی است و در دو دهه اخیر، میلیاردها دلار انواع تسلیحات از روسیه خریداری کرده است اما به گزارش رسانه ها، چین عادت دارد تسلیحات گران قیمت را مهندسی معکوس کرده و پس از کپی سازی با قیمت پایین تر وارد بازار تسلیحاتی جهان کند.

 

 

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.