×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

famas french rifle 1  - با FAMAS اسلحه ی معروف بازی رایانه ای کانتر استریک بیشتر آشنا شوید

 

معرفی اسلحه ی فرانسوی FAMAS

 

FAMAS اسلحه ای فرانسوی است که مطمئنا دوستداران بازی رایانه ای کانتر استریک به خوبی با آن آشنا هستند و شاید هم عده ای از آن ها با شنیدن نام این اسلحه به یاد این بازی خواهند افتاد.

این سلاح که در سال 1967 طراحی و ساخته شده است اسلحه ی رسمی نیروهای نظامی فرانسه  نیز می باشد .

این اسلحه در مدل های مختلف FAMAS F1FAMAS G1FAMAS G2FAMAS FÉLINFAMAS export ساخته شده است  و قیمت هر قبضه از این سلاح در مدل های F1 و G2 به ترتیب 1500 و 3000 یورو می باشد .

famas french rifle 2  - با FAMAS اسلحه ی معروف بازی رایانه ای کانتر استریک بیشتر آشنا شوید

تشخیص FAMAS از دیگر سلاح ها هیچ وقت کار مشکلی نبوده و گذشته از خاص بودن ظاهر این نوع طراحی از لحاظ ارگونومیکی نیز ویژگی های منحصر بفردی دارد که اگر سرباز بتواند با آن ها ارتباط برقرار کند دیگر کار با هیچ سلاح ها دیگر جز این جنگجوی فرانسوی نمی تواند برایش راضی کننده باشد .

فاماس از طرح بول پاپ و گلنگدن بسته برای ساختار اصلی استفاده کرده به این معنی که خشاب آن در قسمت پایانی و پشت قبضه تپانچه ای جای میگیرد  و این اسلحه فرانسوی با 757 میلی متر طول در حدود 20 سانتی متر از تفنگ M-16 که آن نیز از فشنگ های 45 در 5.56 میلی متری NATO استفاده می کند کوتاه تر بوده و این در حالی است که با جای دادن یک لوله بلند 448 میلی متری در جان بدنه آن آُسیبی به توانایی های تفنگ وارد نیامده و هنوز تا برد 300 متری دقت دارد .

famas french rifle 3  - با FAMAS اسلحه ی معروف بازی رایانه ای کانتر استریک بیشتر آشنا شوید

famas french rifle 4  - با FAMAS اسلحه ی معروف بازی رایانه ای کانتر استریک بیشتر آشنا شوید

وزن FAMAS 3.8 کیلوگرم است و با هر بار فشرده شدن ماشه 3 تیر با سرعت بالا به سمت هدف شلیک می گردد و حتی در صورتی که دشمن به جلیقه ضد گلوله نیز مجهز باشد هجوم ناگهانی این حجم آتش و تمرکز آن می تواند موجب از پای در آمدن وی گردد .

 طی ماه های گذشته تصاویری از این سلاح فرانسوی در دست تروریست های مسلح در سوریه منتشر شد که نشان می داد این اسلحه توسط حامیان غربی این گروه ها در اختیارشان قرار گرفته است . 

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.