×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

The United States Navy is working on a spy robot swimmer - نیروی دریایی ایالات متحده در حال کار بر روی ربات جاسوسی شناگر

 

نیروی دریایی ایالات متحده در حال کار بر روی ربات جاسوسی شناگر

 

میلیتاری نیوزنیروی دریایی ایالات متحده در حال کار روی ربات زیردریایی ، با ظاهر مشابه ماهی های بزرگ است که قادر بوده در کمال سکوت و پنهانکاری به اجرای ماموریت های شناسایی زیرآبی بپردازد . خواه این ماموریت جمع آوری اطلاعات از وضعیت بدنه کشتی های خودی باشد یا نفوذ به عمق بنادر خود ، هیچ مشکلی برای انجام ان نخواهد داشت.

این روبات با دارا بودن طولی حدودا یک و نیم متری و وزنی برابر با تنها 45 کیلوگرم قادر است تا حتی آب های ساحلی تا عمق 25 سانتی متری نیز به کاوش و جستجو بپردازد این در حالی است که پنهان شدن در ژرفای 90 متری اقیانوس ها نیز برای آن غیر ممکن نخواهد بود. اما این روبات زیردریایی گذشته از ظاهر عجیب و غریب برای در امان ماندن از نگته تیزبین دشمنان به زیست تقلیدی نیز رو آورده و با تقلید دقیق حرکات ماهی های بزرگ در هنگام شنا ، امکان شناسایی خود را حتی بیش تر از قبل کاهش می دهد .

The United States Navy is working on a spy robot swimmer - نیروی دریایی ایالات متحده در حال کار بر روی ربات جاسوسی شناگر

استفاده از باله دمی برای شناوری به سوی جلو ، به جای پروانه های مرسوم نیز نه تنها ظاهری کاملا طبیعی به این شناگربی نظیر داده بلکه در زمینه کاهش صداهای مکانیکی ایجاد شده توسط آن نیز کاملا موفق عمل کرده است .

 

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.