×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

ii1107017 leopard 358752 - معرفی تانک لئوپارد 2a7 برترین تانک جهان

 

معرفی تانک لئوپارد 2a7 برترین تانک جهان

لئوپارد-72 (به انگلیسی: Leopard 2a7 به معنی پلنگ 2a7) تانکی است که توسط شرکت Krauss-Maffei در سال 2010 طراحی و ساخته شده است.

تانک لئوپارد یکی از پیشرفته ترین بهترین تانک جهان به شمار می آید.تانک لئوپارد مدل 2a7 به عنوان نسل آینده تانک های نظامی توسط شرکت “کراس مافی وگمن Krauss-Maffei” در سال 2010 طراحی و ساخته شده است. این تانک نسخه جدید و تکامل یافته شده تانک های اصلی جنگی “لئوپارد2” است که با درخواست ارتش آلمان و جهت مبارزه در مناطق شهری،مسکونی طراحی شده است.

مدل”+2a7″در حال حاضر در اختیار یگان نیروهای کشور کانادا مستقر در افغانستان می باشد که با دستور نیروهای پیمان آتلانتیک شمالی “ناتو” وارد ماموریت های ویژه در سراسر جهان می شود.

 3302755794 - معرفی تانک لئوپارد 2a7 برترین تانک جهان

تانک های ” لئوپارد مدل2a7″ به سامانه های تسلیحاتی توپ 120 میلی متری ال 55 بی خان ارتقاء یافته و می تواند مهمات استاندارد ناتو و پرتابه های برنامه پذیر و پرانفجاری 120 میلی متری را شلیک کند. روی این تانک یک برجک تسلیحاتی سبک با قابلیت کنترل از راه دور “اف ال دبلیو 200” نصب شده است که یک سامانه تسلیحاتی 62/7و 7/12 میلی متری قدرتمند و به یک نارنجک انداز 40 میلی متری مسلح شده است.

امکانات غیرعامل نصب شده روی تانک می توانند حفاظت همه جانبه ای را از خدمه تانک در برابر انواع ار پی جی ها و موشک های ضد تانک, نارنجک ها،مین ها، تله های انفجاری دست ساز،و گلوله های راکتی را تامین کند.

 7323775017 - معرفی تانک لئوپارد 2a7 برترین تانک جهان

از طرفی 2 پرتابگر نارنجک های دودزا جهت کور کردن میدان دید دشمن نیز در اطراف برجک گردان تانک سبب می شوند در مواقع حساس و ضروری، تانک از دید دشمن مخفی شود. بر روی این تانک های مبارزه ای می توان چنگک های مین یاب، تیغه های لودر و بلدوزر برای فعالیت های مهندسی و تیغه هایی برای جابه جایی یا تخریب مانع یا سد معبر را نیز نصب  کرد.

این تانک در طبقه تانک های با سرعت زیاد قرار می گیرد و حداکثر سرعت آن به 72 کیلومتر بر ساعت می رسد و می تواند در حالت “کروز” برد 450 کیلومتری را با این سرعت طی کند.

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.