×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

جنسی به سربازان زن اسرائیل 567913 - گسترش روزافزون فساد و تجاوز جنسی در ارتش رژیم صهیونیستی

گسترش روزافزون فساد و تجاوز جنسی در ارتش رژیم صهیونیستی

 

<< تصاویر مستند بسیاری در این رابطه در فضای مجازی وجود دارد که به دلیل مسائل اخلاقی از درج آن ها معذوریم >>

 

 

به گزارش میلیتاری نیوز پایگاه خبری وابسته به رژیم صهیونیستی «واللا» اعلام کرد میزان فساد جنسی ، قاچاق اسلحه و فرار از خدمت در ارتش اسرائیل رو به گسترش است: «منبع این اطلاعات دادستانی نظامی‌اسرائیل است، بر اساس اطلاعات موجود در سال ۲۰۱۴، تخلفات در حوزه تسلیحات در ارتش رشد ۶۵ درصدی داشته است. این تخلفات شامل استفاده غیر مجاز از اسلحه و فروش تسلیحات بوده است. در سال ۲۰۱۴ تعداد پرونده‌هایی که درباره تخلفات تسلیحاتی در ارتش مطرح شد ۶۳ مورد بود در شرایطی که این آمار در سال ۲۰۱۳ میلادی ۳۸ مورد بوده است

 

 

419724045 - گسترش روزافزون فساد و تجاوز جنسی در ارتش رژیم صهیونیستی

 

 

بر اساس آمار موجود پرونده‌های مرتبط با مصرف و فروش مواد مخدر در ارتش اسرائیل در سال ۲۰۱۴، ۵۰۸ مورد بوده است در شرایطی که این آمار در سال ۲۰۱۳ میلادی، ۳۸۸ مورد بوده است.

بیشترین آمار در این زمینه درباره فرار از خدمت است. در سال گذشته ۳۷۸۶ پرونده در ارتش اسرائیل درباره فرار از خدمت بوده است. در میان پرونده بزهکاری در ارتش اسرائیل در سال گذشته میلادی، ۱۴۰۶ پرونده نیز به تخلفات راهنمایی و رانندگی ارتباط دارد.

بر اساس آمار‌های دادستانی نظامی‌اسرائیل آمار فساد اخلاقی در ارتش در سال گذشته تا سقف ۷۵ درصد رشد داشت. پرونده‌هایی که در این باره مطرح شد ۳۵ مورد است در شرایطی که آمار این پرونده‌ها در سال ۲۰۱۳ میلادی ۲۰ مورد بوده است.

 

 

 7046763426 - گسترش روزافزون فساد و تجاوز جنسی در ارتش رژیم صهیونیستی

 

 چندی پیش نیز مطبوعات صهیونیستی با انتشار گزارشی به نقل از «گادی ایزنکوت» رئیس ستاد ارتش صهیونیستی نوشتند: در بین نظامیان رژیم صهیونیستی پدیده فساد اخلافی به شکل نگران کنند ای افزایش یافته و باید هر چه سریع تر به این پدیده بین نظامیان پایان داده شود.

 

این اظهارات اعتراف آمیز رئیس ستاد ارتش صهیونیستی در حالی مطرح می شود که هر از چند گاهی رسانه های مختلف صهیونیستی از ماجرای تجاوزی جدیدی در ارتش صهیونیستی خبر می دهند.

 

 

آمار تکان دهنده از افزایش میزان تجاوز جنسی در ارتش آمریکا

 

 

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.