×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

اسراییل و امریکا . - آغاز رزمایش رژیم صهیونیستی موسوم به «نقطه عطف 15»

آغاز رزمایش رژیم صهیونیستی موسوم به «نقطه عطف 15» 

 

 

به گزارش میلیتاری نیوز روزنامه صهیونیستی ” یدیعوت آحارانوت ” در گزارشی به وحشت تل‌آویو از احتمال واکنش ایران و حزب‌الله به رزمایش تازه این رژیم پرداخته و ادعا کرده که اسرائیل به صورت غیرمستقیم به تهران و بیروت پیام داده که این رزمایش اقدامی تهاجمی نیست.

بنا بر این گزارش، سرویس‌های اطلاعاتی غربی به اسرائیل اعلام کرده‌اند که ممکن است تهران و حزب‌الله تصور کنند که تل‌آویو به دنبال آن است که با انجام یک حمله ناگهانی به جنوب لبنان، «دو هدف را با یک بزند»، یعنی هم توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 را ناکام گذاشته و هم زرادخانه‌های موشکی حزب‌الله لبنان را نابود کند.

در رزمایش موسوم به «نقطه عطف 15» (Turning Point 15) برای اولین بار سه نیروی زمینی، هوایی و دریایی ارتش رژیم‌صهیونیستی به صورت همزمان مشارکت دارند.

قابل ذکر است رزمایش مشترک رژیم صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا از چند روز پیش آغاز شده بود .

ستوان “عمیرام یکیرا” فرمانده اسکادران شمشون در این باره گفت: “بطور شبانه روزی پروازهایی در ارتفاع پایین انجام می دادیم و عملیات فرود آوردن نیروها و محموله های نظامی را در اراضی دشمن تمرین کردیم.”

سرگرد “فرد” فرمانده اسکادران نیروی هوایی آمریکا در این باره گفت: “در اسرائیل زمینه های بسیاری برای آماده سازی نیروها وجود دارد از جمله پرواز در ارتفاعات پایین و فرود اضطراری.”

گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: “این قبیل مانورها هرچند سال یک بار برگزار می شود.در مانور اخیر نیروهای چتر باز اسرائیلی و آمریکایی از جنگده ها فرود آمدند.”

وی خاطرنشاان کرد که نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در این رزمایش با شیوه عملکرد هواپیمای غول پیکر هرکولس و روش های جدید فرود آمدن نیروها که تا کنون انجام نمی شد، آشنا شد.

در این مانور نیروهای رژیم صهیونیستی فرود آمدن از هواپیمای هرکولس را در کشورهای دور دست و مأموریتهای پروازی پیچیده را تمرین کردند.

گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: وقتی در مورد تهدیدهای هسته ای ایران از فرمانده اسکادران آمریکا سؤال شد، پاسخی نداد.

 

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.