×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

لشکر رحیم صفوی - 80 هزار موشک حزب الله آماده ی شلیک به اسراییل

80 هزار موشک حزب الله آماده ی شلیک به اسراییل 

 

به گزارش میلیتاری نیوز سرلشکر سیدیحیی صفوی در برنامه ” نگاه دو” شبکه دو سیما به سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و افزود : عراقی‌ها اشغال خرمشهر را به عنوان بزرگترین پیروزی خود اعلام کردند که بنابراین آزاد سازی خرمشهر در سوم خرداد 61 پیروزی راهبردی ایران و شکست راهبردی عراق بود، در واقع کفه موازنه نظامی سیاسی جنگ به نفع ایران به طور کامل تغییر موازنه داد.

سرلشکر صفوی به وفاداری مردم به نظام اشاره کرد و گفت: در آن زمان با فرمان حضرت امام (ره) 2 میلیون بسیجی به جبهه‌ها اعزام شدند که 200 هزار شهید، 300 هزار جانباز و 40 هزار آزاده نشان دهنده وفاداری ملت به نظام است.

وی افزود: هم‌اکنون این وفاداری در انسجام و اتحاد و حضور مردم در صحنه‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از ارکان نظام و حفظ عظمت ملت ایران است.

 دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا درباره راهبرد ایران در دوران جنگ تحمیلی در پاسخ سوال مجری گفت: از ابتدا تا انتهای جنگ راهبرد ایران دفاعی بود و حتی زمانی که به سرزمین عراق ورود پیدا کردیم برای احقاق حقوق ملت ایران و برای این بود که اراده سیاسی خود را بر دشمن تحمیل کنیم و آنها مجبور شوند که قرار داد 1975 را بپذیرند و به آتش بس دائمی برسیم.

 

صهیونیست‌ها از قدرت و توانمندی ایران و حزب الله آگاهند

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت : تصور نمی کنم صهیونیست ها آنقدر ناشی و کم عقل باشند که برای ایران برنامه نظامی تدارک ببینند، آنها از قدرت و توانمندی ایران و حزب‌الله مطلع هستند.

سرلشکر صفوی در ادامه به سخنان تهدید‌آمیز مقامات آمریکایی و صهیونیستی اشاره کرد و گفت: صهیونیست‌ها خوب می‌دانند که نتوانستند در جنگ 33 روزه در مقابل حزب‌الله و جنگ‌های 22 و 50 روزه در مقابل مردم غزه پیروز شوند در حالی که اینجا یک حکومت مقتدر و قدرتمند وجود دارد.

وی ادامه داد: حضرت آقا دو سال پیش در حرم مطهر امام رضا(ع) فرمودند “اگر صهیونیست ها بخواهند غلطی کنند حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم”.

سرلشکر صفوی گفت: این حرف شعاری نیست و ایران به کمک حزب‌الله و دوستانش این قدرت را دارد که در صورت تجاوز نظامی از طرف صهیونیست ها به ایران حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان کند.

وی با بیان اینکه این حرف پشتوانه عملی دارد و تنها یک حرف نیست افزود: صهیونیست ‌ها مشکلات زیادی دارند و می‌دانند قدرت ایران فراتر از آن است که بتوانند با آن گلاویز شوند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پاسخ به این سوال که مسئولان رژیم صهیونیستی از بیان برخی مسائل به دنبال چه چیزهای هستند گفت: مسئولان آمریکایی و صهیونیستی با این اظهاراتشان به دنبال فضاسازی هستند.

وی افزود: حزب الله لبنان در بیخ گوش آنهاست که بیش از 80 هزار موشک آماده شلیک به تل‌آویو و حیفا است. 

سرلشکر صفوی گفت: بعید می دانم صهیونیست ها برای ما مشکل نظامی به وجود بیاورند چون می دانند ایران کشوری قدرتمند است که پاسخ شکننده‌‌ای به آنها خواهد داد.

وی افزود:‌ ما بخشی از قدرتمندی نظامی خود را نشان دادیم و ایران بسیاری از ظرفیت ها و توانمندی خود را نشان نداده است.

 

نیروهای مسلح ما امنیت خلیج فارس را تضمین می‌کنند

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی عراق حمایت می کند.

سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی در پاسخ به این سؤال که ارزیابی شما از طرح آمریکایی تجزیه عراق چیست، افزود : دولت و پارلمان و مرجعیت شیعه عراق محکم در برابر تجزیه‌ طلبی ایستاده ‌اند تا استقلال عراق حفظ شود و جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی عراق حمایت می کند.

وی افزود: البته برخی گروه‌های در داخل عراق نیز باید بدانند نزدیک شدن به آمریکایی‌ها به دنبال تجزیه و خودمختاری و برای خود استقلالی، با شکست مواجه خواهد شد.

 

سرلشکر صفوی درباره اینکه بزرگترین چالش را در منطقه خلیج فارس چه می دانید، اظهار داشت:آمریکایی ها ممکن است افکار پلیدی داشته باشند اما دستگاه‌های اطلاعاتی ما اشراف کاملی بر هواپیماها و ناوهای آمریکایی دارند  و آنها را رصد می کنند.

وی با بیان اینکه ما رفتار بیکانگان را در عراق و سوریه و خلیج فارس رصد می‌کنیم، ادامه داد : ما حتی زیردریایی‌های آمریکا را که از زیر آب از تنگه هرمز عبور می‌کنند رصد می کنیم و حتی وقتی می‌خواهند از تنگه هرمز عبور کنند شناورهای نیروی دریایی سپاه بالای سر آنها می‌روند و به آنها هشدار می‌دهند که روی آب بیایند زیرا زیردریایی‌ها در عبور از تنگه‌های آبی جهان طبق قوانین باید به سطح آب بیایند.

سرلشکر صفوی گفت : به هر حال امنیت منطقه باید توسط هشت کشور پیرامون تامین شود و امنیت آن ربطی به بیگانگان ندارد.

سرلشکر صفوی گفت: به‌رغم تمام خباثت‌ها و نقشه‌های خباثت آلود به لطف و فضل الهی ملت‌های منطقه به هوشیاری بالای می‌رسند.

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.