×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

1469565688  خاتم الانبیا - امیر اسماعیلی : "باور 373" و "تلاش" تا پایان سال عملیاتی خواهند شد

امیر اسماعیلی : “باور 373” و “تلاش” تا پایان سال عملیاتی خواهند شد 

به گزارش میلیتاری نیوز، امیر فرزاد سماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) در حاشیه حضور در حوزه علمیه آیت الله ایروانی تهران در جمع خبرنگاران گفت: سامانه موشکی بُرد بلند پدافند هوایی «باور 373» تا پایان سال به نتیجه رسیده و در مناطق مورد نظر استقرار خواهد یافت.

وی همچنین از تست سامانه موشکی «تلاش» در بُرد متوسط به بالا خبر داد و افزود: این سامانه نیز تا پایان سال عملیاتی خواهد شد.

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی با بیان اینکه موشک‌های سامانه پدافند هوایی تلاش در رژه 29 فروردین ماه به نمایش درآمدند، گفت: قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) ارتش سامانه پدافند هوایی «تلاش» را سال گذشته با برد متوسط نهایی کرد.

 

وی افزود: این سامانه در ادامه امسال با برد متوسط به بالا آزمایش شده است.

امیر اسماعیلی اعلام کرد: به دنبال این هستیم تا سامانه پدافند هوایی «تلاش» را در سال آینده با ارتفاع خیلی بالا نهایی کنیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) ارتش چندی پیش اعلام کرده بود که سامانه‌های موشکی تلاش یک و دو و موشک‌های صیاد یک و دو بزودی رونمایی می‌شود.

سامانه موشکی باور 373

باور ۳۷۳ نام یک سیستم پدافند هوایی دور برد ایرانی است که هم‌اکنون در حال توسعه است. ساخت این سامانه در پاسخ به عدم فروش موشک سطح‌به‌هوا سامانه اس‌۳۰۰ روسی آغاز شد.در ۲۹ فروردین ماه ۱۳۹۴ همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران از سامانه باور ۳۷۳ در مراسم رژه ارتش رونمایی شد

 

 

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.