×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

alalam 635635249931274267 25f 4x3 253203 - حمله به پاسداران ایرانی

حمله به پاسداران ایرانی در بازی آنلاین ساخت رژیم سعودی

به گزارش میلیتاری نیوز از پایگاه خبری شبکه العالم، بازی ضد ایرانی “وحدة النمر” (واحد ببر)، در سایت های مشهورترین روزنامه‌های ارتجاع عرب، از جمله نشریه سعودی “الحیاة” تبلیغ می‌شود.

27 11  - حمله به پاسداران ایرانی

در تصویری که روزنامه های وابسته به رژیم تروریستی آل‌سعود برای تبلیغ این بازی در کنار اخبار خود درج کرده، شخصی با صورت سیاه و با لباس و نشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در کنار تروریست‌های تکفیری داعش نشان داده شده است.این بازی که به زبان عربی ساخته شده، ماجرای یک یگان به اصطلاح “ضد تروریسم” از کشورهای عربی را به نمایش در می آورد که با سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران و نیز گروه‌های تروریستی همچون داعش مبارزه می کند.!

در این بازی چنین به مخاطب القا می شود که گروه تروریستی داعش توسط سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته و از آن‌ها به‌ عنوان عناصر این سپاه برای پیشبرد اهداف آشوبگرانه آن‌ها در منطقه استفاده می‌شود!!
در واقع شرکت سازنده بازی (Kuma ) با اشارۀ تروریست‌های حاکم بر عربستان قصد دارد تا با این فرافکنی توجه جهان عرب از واقعیت شکل‌گیری داعش در منطقه را منحرف نماید. با وجود اینکه در بخشی از داستان این بازی پادشاه عربستان (که از یک ترور جان سالم به درمی‌برد) برای مبارزه و نابودی داعش وارد عمل شده و حمایت مالی خود را از گروه ببرها اعلام می‌دارد!

alalam 635635248013072466 25f 4x3 - حمله به پاسداران ایرانیاما از دیگر نکات عجیب در این بازی، معرفی پادشاه بحرین به‌عنوان رهبر عملیات تروریستی در منطقه است! این درحالیست که رژیم حاکم بر بحرین یکی از بزرگ‌ترین و نزدیک‌ترین حامیان حکومت آل سعود در منطقه است. با این اوصاف، معرفی بحرین به‌عنوان متحد ایران و اسرائیل! و عامل گسترش تروریسم در منطقه کمی عجیب و قابل تأمل است! شاید سازندگان بازی با این کار قصد داشته اند تا اذهان عمومی را از عامل اصلی گسترش تروریسم در منطقه و جهان، یعنی کشور عربستان سعودی دور نگه دارند

گفتن این نکته حائز اهمیت است که عربستان خود یکی از بزرگترین دولت های تروریستی و از مهم ترین حامیان تروریست های غربی – عربی در منطقه می باشد که از نمونه های بارز این حمایت پشتیبانی رژیم سعودی از گروه های افراطی و تکفیری همچون داعش ، النصره ، القاعده و دیگر گروه های تروریستی در منطقه وحتی در سطح جهانی می باشد

alalam 635635249264297576 25f 4x3 - حمله به پاسداران ایرانی

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.