×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

yeman1234 - 152 کشته در حمله موشکی ارتش یمن به مرکز فرماندهی متجاوزان در باب المندب

 

152 کشته در حمله موشکی ارتش یمن به مرکز فرماندهی متجاوزان در باب المندب

 

شبکه المسیره گزارش داد واحد موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند موشک بالستیک توچکا را به مرکز فرماندهی عملیات متجاوزان در باب المندب شلیک کرد.
به گفته منابع آگاه، این موشک دقیقا به هدف پیش بینی شد در منطقه شعب الجن اصابت کرده و دهها کشته و زخمی بر جای گذاشته است. شماری از فرماندهان متجاوزان در بین کشته شدگان وجود دارند.
پس از حمله موشکی ارتش یمن به مرکز فرماندهی متجاوزان در باب المندب، 152 جسد به عدن و پایگاه عمران رسید. در همین حال کشتی های امداد برای انتقال مجروحان به ساحل یمن نزدیک شده اند.
بر اساس گزارش های اولیه 42 نفر از کشته شدگان در اصابت موشک توچکای ارتش یمن به مرکز فرماندهی متجاوزان در باب المندب اعضای شرکت بلک واتر هستند.

شبکه المسیره همچنین از هلاکت «کارل» فرمانده کلمبیایی مزدوران بلک واتر آمریکا در باب المندب خبر داد. این شبکه در خبری فوری گزارش داد: سرهنگ ستاد عبدالله السهیان فرمانده نظامیان سعودی و چند فرمانده اماراتی از جمله سرهنگ “سلطان بن هویدان” در میان کشته شدگان مرکز فرماندهی باب المندب هستند. همچنین امارات به کشته شدن سرهنگ”سلطان محمد بن هویدن الکتبی،”فرمانده نیروهایش در یمن اذعان کرد.

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.