×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

alalam - گاف رسانه ای درباره سردار همچنان سوژه است

گاف رسانه ای درباره سردار همچنان سوژه است

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، برخی رسانه ای رسانه های غربی و عربی با منشاء خبری از بی بی سی عربی هفته گذشته ادعا کردند که سردار سلیمانی به یمن رفته و عکسی از او نیز در یمن منتشر کردند.

عکس منتشر شده که تشخیص فتوشاپی بودن آن به سادگی امکان پذیر بود ، توسط صفحه توئیتر بی بی سی به عنوان مدرک حضور سردار در یمن ارائه شد، اما پس از ساعاتی با اعتراض کاربران و مچ گیری ازاین گاف ، بی بی سی ناچار به حذف آن شد.

این موضوع بخصوص از آن جهت رسوایی بی بی سی را تشدید کرد که سردار سلیمانی در آن زمان، در مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) که در حضور رهبر انقلاب برگزار می شد، حضور داشت.

اینگونه اقدام ها ، بخشی از جریان سازی رسانه ای علیه ایران و ادعای دخالت ایران دریمن به شمار می آید که توسط رسانه های غربی و حامی عربستان سعودی دنبال می شود. گفتنی است که شبکه های عربی ، غربی با دروغ سازی و جعل قصد دارند که نشان دهند جمهوری اسلامی در امور داخلی یمن دخالت دارد و اتفاقات اخیر یمن به خاطر نفوذ و حضور نیروهای نظامی ایران در یمن است این یک نمونه است از صدها دروغ شبکه هایی که به فریب و انحراف ذهن مخاطبین اقدام می کنند

لینک خبر مربوط به شنبه هشت فروردین درمورد افتضاح رسانه ای شبکه بی بی سی  : اینجا

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.