×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

pol F16 04 big - چرا جنگنده ی روسی نتوانست از خود در برابر جنگنده های ترکیه دفاع کند ؟

 

بررسی علل شکست جنگنده ی سوخو 24 روسی در مقابل اف 16 ترکیه 

 

میلیتاری نیوز : سه شنبه خبر سرنگونی یک جنگنده ی سوخو 24 روسی توسط جنگنده ی اف 16 ترکیه منتشر شد . فارغ از توجه به اصل خبر یعنی سقوط جنگنده ی روسی سوالاتی در ذهن خواننده ایجاد می شود که چرا جنگنده ی روسی نتوانست از خود در برابر حملات جنگنده های ترکیه محافظت کند؟ 

آیا این به معنای شکست جنگنده های سوخو در برابر جنگنده های پیشرفته تولید شده توسط آمریکا نظیر اف 16 است ؟ پس به شما توصیه می کنیم برای یافتن پاسخ این سوالات ادامه خبر را مطالعه نمائید . 

سوخو 24، هواپیمای بمب افکنی است که از آن برای پایین انداختن بمبهای هوشمند و یا عادی با قدرت تخریب بالا علیه مواضع و اهداف زمینی استفاده می‌شود.

سرعت بمب افکن سوخو24 در مقایسه با هواپیماهای هجومی و جنگنده‌ها پایین تر است زیرا این هواپیما برای حمل بمب مورد استفاده قرار می‌گیرد، به همین دلیل از سوخو24 برای انجام مانور و یا درگیری‌های هوایی استفاده نمی‌شود.

در ماموریت های محول شده به بمب افکن ها معولا تعدادی جنگنده های هجومی به عنوان اسکورت در اطراف هواپیمای بمب افکن حرکت می کنند تا از هجوم جنگنده های با سرعت بالای دشمن به این بمب افکن های سنگین و کند جلوگیری نماید  اما این بار سوخو 24 روسی بدون هیچ اسکورتی در حال پرواز بود .

این بمب افکن پس از بمباران مواضع تروریستها در شمال سوریه در حال بازگشت به فردوگاه “حمیمیم” سوریه بود، و هیچ جنگنده و یا هواپیمای هجومی آن را همراهی نمی کرد زیرا روسیه، ترکیه را یک کشور “دوست” تصور می‌کرد و از یادداشت امضا شده با ائتلاف بین المللی ضد داعش برای پرواز جنگنده‌ها و هواپیماهای روسیه در حریم هوایی سوریه و نزدیک مرزهای ترکیه با خبر بود. 

 

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.