×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

جنگنده های آمریکایی در مقابل اس 400 مستقر شده در سوریه 1 - پنتاگون : سامانه اس 400 اجازه پرواز به جنگنده های ما در سوریه را نمی دهد

 

پنتاگون : سامانه اس 400 اجازه پرواز به جنگنده های ما در سوریه را نمی دهد

 

میلیتاری نیوز : وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد که مسکو در سوریه برای مبارزه با تروریسم ساختار پیچیده دفاعی را برای دفاع از نیروهای هوایی خود به کار گرفته است و این اقدامات به صورت سازمان یافته باعث شده است که یگان‌های هوایی آمریکا نتوانند در آسمان سوریه پرواز کنند . 

مقامات آمریکایی در گفتگو با شبکه بلومبرگ گفته‌اند که اعزام سامانه اس-400 اقدام ناخواسته‌ای است که باعث شده تا هواپیماهای آمریکایی زمین‌گیر شوند و پنتاگون تلاش می‌کند تا راهبرد خود را در منطقه تغییر دهد.

حملات هوایی جنگنده های ائتلاف به رهبری آمریکا به بهانه ی مبارزه با تروریسم از یک سال پیش شروع شده و تاکنون علاوه بر این که نتایج مثبتی نداشته دارای نتایح منفی نیز بوده است . به عنوان مثال ماه های گذشته تصاویری از کمک های نظامی و پشتیبانی آمریکا که از طریق چتر برای تروریست های مسلح ارسال می شد منتشر شد . در تازه ترین عملیات هوایی ائتلاف ، جنگنده های آمریکایی مواضع ارتش عراق را مورد حمله قرار دادند که بر اثر آن 20 تن از سربازان عراقی کشته شدند . ارتش آمریکا با صدور بیانیه ای این اقدام را حمله ای اشتباهی دانست و اعلام کرد که تحقیقات برای روشن شدن موضوع ادامه دارد ! 

 

 

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.