×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

1928565 - پاسخ یاوه‌گویی‌های مقامات آمریکایی را در میدان‌های عمل می‌دهیم/ در مورد تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، برنامه‌هایی داریم

به گزارش میلیتاری نیوز، سردار سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به سخنان مقامات آمریکایی، اظهار داشت: آنها به شکل کودکانه‌ای هر از چند گاهی آرزوهای خود را در مورد ایران تکرار می‌کنند، این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران در چارچوب اهداف و سیاست‌های تعریف‌شده خود، بیرون راندن بیگانگان از منطقه را به طور مستمر ادامه می‌دهد و در پیمودن این راه مقدس کمترین تردیدی ندارد.

وی افزود: رؤیاهای مضحک آمریکایی‌ها در مورد سرنگونی جمهوری اسلامی ایران، غیر از هذیان‌های آشفته چیز دیگری به حساب نمی‌آید و ما از اینکه آنها اینگونه خود را مشغول کرده‌اند، هیچ نگرانی نداریم.

سردار جزایری در ادامه تأکید کرد: کشوری که به مردم و جامعه انقلابی و رشد یافته خود متکی است، تحت تأثیر بوق‌های تبلیغاتی و عملیات روانی و یا توپ و تانک دشمن قرار نمی‌گیرد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح همچنین در مورد تحریم‌های جدید آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی داریم که خسارت آن برای آمریکا از فراوانی زیادی برخوردار است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.