×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2229634 - واکنش فرانسه به شروط برجامی رهبر انقلاب

به گزارش ميليتاری نيوز؛ فرانسه اعلام کرد که شروط  هفت گانه رهبر ایران مبنی بر ادامه حضور این کشور در توافق هسته‌ای با سه کشور اروپایی، چین و روسیه را مدنظر دارد.

«اگنس فون در مول» سخنگوی وزارت خارجه فرانسه روز پنجشنبه با اعلام اینکه توافق هسته‌ای با ایران نمرده است، بار دیگر موضعی را که «ژان ایو لودریان» وزیر خارجه این کشور اعلام کرده بود را تکرار کرد.

شروط هفت گانه رهبر انقلاب برای ادامه برجام با اروپا چیست:

جدول/ شروط ادامه برجام با اروپا

وی گفت که شرکای اروپایی توافق کرده‌اند که باید توافق هسته‌ای با ایران حفظ شود تاکید دارند که از شرکت‌های خود که با ایران کار می‌کنند، حمایت کنند چرا که توافق را ترک نکرده‌اند و می‌خواهند آن را محترم بشمارند. این مقام اروپایی همچنین تاکید کرد که ایران هم باید به تعهدات خود به توافق هسته‌ای پایبند باشد.

فون‌در مول در عین حال گفت که تمایل اروپا برای باقی ماندن توافق به هیچ وجه مانع نگرانی درباره ایران به ویژه در ارتباط با برنامه موشک‌های بالستیک این کشور و حضور نظامی ایران به صورت مستقیم یا غیر مستقیم در منطقه نمی‌شود و افزود: «ما امیدواریم که ایران تمایل به رویکرد توام با همکاری را درک کند.»

در دیدار روز چهارشنبه مقام معظم رهبری با مسئولان و کارگزاران نظام، ایشان به هفت شرط برای ادامه حضور ایران در توافق هسته‌ای با کشورهای اروپایی، روسیه و چین پس از خروج آمریکا اشاره کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.