×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2107515 - هشدار صریح سپاه به دشمنان جمهوری اسلامی

به گزارش ميليتاری نيوز، سردار رمضان شریف ظهر امروز در تجمع 40 هزار نفری بسیجیان در ورزشگاه تختی ارومیه اظهار داشت: اکنون 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته و در این 4 دهه ملت ایران مقتدرانه راه پیشرفت و توسعه را طی کرد و لحظه‌ای را از دست نداد و هم چنانکه در دوران دفاع مقدس ثابت شد امروز نیز ما با سربلندی اعلام می‌کنیم قادریم از جغرافیای کشور به بهترین شکل ممکن دفاع کنیم.

وی گفت: به اذعان کارشناسان نظامی قدرتمندترین ارتش دنیا در  نیروی دریایی آمریکاست اما با وجود امکانات بروز و لجستیک پیشرفته‌ای که داشتند نیروهایشان ذلیلانه در برابر صلابت و اقتدار ایران زانو زده و عذرخواهی کردند و حتی مسئولین این کشور به التماس افتادند اما ایران پس از طی مراحل قانونی آن‌ها را رها کرد.

شریف افزود: دیگر زمان ترساندن ملت‌ها با نشان دادن قدرت نظامی گذشته بنابراین از همین تریبون اعلام می‌کنیم به محض این که کوچک‌ترین خطایی از دشمن سر بزند به شدیدترین شکل ممکن پاسخ آن داده خواهد شد.

وی با اشاره به حمله چندی پیش عناصر دشمن به یک پاسگاه و شهید شدن تعدادی از هم‌وطنان اهل سنت و تشیع گفت: همان طور که مشاهده کردید در کمتر از یک هفته مقر آنان موشک باران شد و پاسخ سختی به آنها داده شد و امروز با اقتدار اعلام می‌کنیم  هر یک از دشمنان اگر قصد اهانت به ملت ایران داشته باشند سیلی سخت‌تری در انتظارشان خواهد بود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن قصد دارد تا دوباره منافقان را علیه ملت ایران قرار دهد بنا بر این برای مردم مرزنشین ما نسخه می‌پیچند اما نمی‌دانند خیالشان باطل است و گوشمالی سختی خواهند دید بنابراین به آمریکایی‌ها می‌گوییم با ریسمان پوسیده منافقان به چاه نرفته که قطعاً نابود خواهند شد.

وی با یادآوری سخنان نتانیاهو در سازمان ملل متحد گفت: با سخنان بیهوده‌ای چون تورقوز آباد خوش باشید که این سخنان زیرکی جوانان ایرانی را یک بار دیگر نشان داد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امسال در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر یک روز تاریخی و فراموش نشدنی در تقویم انقلاب ثبت خواهد شد تا باز هم پوزه دشمن به خاک مالیده شود چراکه ایران اسلامی طی 40 سال گذشته قدم به قدم با دشمنانی که نمی‌خواستند پرچم اهل بیت (ع) و اسلام را بالا ببینند مبارزه کرده و بر آنها چیره شده است.

شریف گفت: در چهار دهه اخیر انقلاب اسلامی روز به روز توانمندتر، قدرتمندتر و با انگیزه‌تر شده همچنانکه در زمان جنگ تحمیلی دو قدرت مسلط کره زمین یعنی امریکا و شوروی پشتیبان حزب بعث بودند اما به دلیل نا دیده گرفتن نقش رابطه عمیق ملت ایران با امام و رهبری ضربه بزرگی متحمل شدند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن مطمئن باشد امکان ندارد نسل ما بگذارد تا خون‌های شهدا به هدر برود و این مسیر تا تحویل پرچم به حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد داشت و همگان بدانند پاسداران انقلاب اسلامی جان خود را فدای امنیت ملت و کشور می‌کنند چرا که برای امنیت این خاک هزاران شهید داده شده تا امروز شاهد بهره‌برداری و بالندگی ملت باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.