×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2180097 - هشدار ترامپ به آمریکایی‌ها

به گزارش ميليتاری نيوز، ترامپ رئیس جمهور آمریکا ، کره شمالی را کینه توز خطاب کرد و طی یک سخنرانی با شهروندان آمریکایی گفت: ادامه برنامه‌های کره شمالی در زمینه موشک‌های هسته‌ای می تواند خیلی زود سرزمین ما را تهدید کند.

ترامپ به مردم آمریکا وعده داد تا به تلاش خود برای جلوگیری از توسعه برنامه‌های موشکی و هسته‌ای کره شمالی ادامه دهد.

ترامپ در نخستین سخنرانی خود در کنگره آمریکا بار دیگر اظهارات تندی را علیه رهبر کره شمالی بیان کرده است تا نشان دهد تنش بین دو کشور همچنان در بالاترین سطح قرار دارد. این بر خلاف آن است که مذاکرات اخیر کره شمالی و کره جنوبی منجر به موافقت پیونگ یانگ برای شرکت در بازی‌های المپیک زمستانی شده است که قرار است ماه آینده در کره جنوبی برگزار شود.

ترامپ در ادامه گفت: رفتار بی پروای کره شمالی در دنبال کردن موشک‌های هسته‌ای می‌تواند خیلی زود سرزمین ما را تهدید کند. ما در یک کارزار جدی قرار داریم تا حداکثر فشار را بر کره شمالی وارد کنیم تا مانع از چنین اتفاقی شویم.

ترامپ افزود: ما باید تنها به شخصیت کینه توز نظام کره شمالی نگاه کنیم تا ماهیت تهدید هسته‌ای آن را درک کنیم، تهدیدی که علیه آمریکا و متحدان ماست.

البته ترامپ به این مساله اشاره نکرده است که چگونه می خواهد تهدید ناشی از کره شمالی را مهار کند.

در حالی که دولت ترامپ اعلام کرده است که راهکار دیپلماتیک را برای بحران کره شمالی ترجیح می دهد ولی در عین حال تهدید نموده است که همه گزینه ها از جمله حمله نظامی روی میز است.

رئیس جمهور آمریکا و رهبر کره شمالی طی ماه های اخیر اظهارات توهین آمیز زیادی را علیه یکدیگر بیان کرده اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.