×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

 به گزارش میلیتاری نیوز، آخرین تحولات میدانی از شرق استان حماه و شمال استان حمص حاکیست، عملیات نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در محورهای مختلف برای پاکسازی مناطق تحت اشغال عناصر تروریستی محاصره شده ادامه دارد و در جدیدترین پیشروی ها، دهها شهرک و روستا پاکسازی شده اند.

یک منبع میدانی در شرق استان حماه در گفت وگو با میلیتاری نیوز به جزئیات این عملیات اشاره کرد و گفت: علاوه بر پاکسازی مناطق محاصره شده تحت اشغال داعش، آزادی شهر عقیربات، مهم ترین پایگاه عناصر تروریستی داعش در شرق استان حماه، هدف اصلی نیروهای متحد در این محور عملیاتی است.

2037425 - نیروهای متحد وارد مهم ترین پایگاه تروریست های داعش در شرق حماه شدند/ شمارش معکوس برای آزادی عقیربات به صدا درآمد +نقشه میدانی
برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگتر، روی آن کلیک کنید

این فرمانده میدانی با بیان این که عملیات از سه محور برای پاکسازی مناطق اشغالی در حال انجام است، افزود: نیروهای متحد در محور نخست در منطقه عملیاتی « الفاسده»، پس ار درگیری های سنگین موفق شدند با عقب راندن عناصر تروریستی داعش، کوه « سلمیه» و مناطق « بئرالغزاله، رسم الزینب، مبطن الظهمار، قسطل شمالی، قسطل حنوبی و قسطل الوسط» را به کنترل خود درآورند.

وی به عملیات نیروهای متحد در محور دوم هم اشاره کرد و گفت: در محور کوه « بلعاس»، نیروهای متحد توانستند ارتفاعات« بلعاس و الطویله» و مناطق « تبار الحمرا، القواسیه، ابوحوارید، الخله، المشیرفه و رسم الشیح» را از وجود عناصر تروریستی داعش پاکسازی کنند.

2037426 - نیروهای متحد وارد مهم ترین پایگاه تروریست های داعش در شرق حماه شدند/ شمارش معکوس برای آزادی عقیربات به صدا درآمد +نقشه میدانی
برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگتر، روی آن کلیک کنید

این منبع میدانی تصریح کرد: در محور سوم در منطقه عملیاتی « العلباوی» نیروهای متحد با وارد کردن ضربات سنگین به تروریست های داعش، توانستند کوه « ابوعکفه» و مناطق « جب الابیض، مکسر شمالی، مکسر جنوبی، مکیمن شمالی و جنوبی» را به طور کامل پاکسازی کنند.

به گزارش میلیتاری نیوز، از محور دوم هم خبرها حاکیست، نیروهای متحد از سمت دو شهرک « مشیرفه و رسم الشیخ» عملیاتی را علیه مواضع عناصر تروریستی داعش در شهر راهبردی «عقیربات» انجام دادند و پس از درگیری های سنگین و نفس گیر موفق شدند بخش شرقی این شهر را به کنترل خود درآورند. (عقیربات مهم ترین پایگاه گروه تروریستی داعش در شرق استان حماه است).

2037428 - نیروهای متحد وارد مهم ترین پایگاه تروریست های داعش در شرق حماه شدند/ شمارش معکوس برای آزادی عقیربات به صدا درآمد +نقشه میدانی

در حال حاضر، درگیری ها در شرق شهر عقیبرات ادامه دارد و نیروهای متحد درصدد هستند با تثبیت مواضع خود، به سمت مرکز شهر پیشروی کنند؛ در این عملیات جنگنده های روس هم مشارکت دارند و مواضع تروریست های داعش را هدف قرار می دهند.

به گزارش میلیتاری نیوز، عناصر تروریستی داعش در مساحتی بالغ بر ۲ هزار کیلومتر مربع در شرق استان حماه و شمال حمص در محاصره نیروهای متحد قرار دارند و در جریان درگیری های ۲۴ ساعته گذشته دهها تن از عناصر خود را از دست داده اند.

2037429 - نیروهای متحد وارد مهم ترین پایگاه تروریست های داعش در شرق حماه شدند/ شمارش معکوس برای آزادی عقیربات به صدا درآمد +نقشه میدانی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.