×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

1915264 424 - طرح ناصرین برای سربازان سپاه اجرا می‌شودبه گزارش میلیتاری نیوز، سردار سید هاشم غیاثی در جلسه کمیسیون پیشگیری از جرائم در نیروهای مسلح، گفت: پیشگیری از تخلف موضوع مهمی است که همواره باید به آن توجه کنیم، باید تلاش کنیم تخلف بوجود نیاید و اگر بوجود آمد به موقع درمان شود.

وی با بیان اینکه آمادگی نیروهای مسلح برای دشمنان انقلاب اسلامی یک عامل بازدارنده است، گفت: در نیروهای مسلح با تعداد زیادی ماموریت و رده مواجه هستیم و برای رسیدن به حد اعلای آمادگی نیاز به مراقبت از مجموعۀ اعضای نیروهای مسلح داریم.

فرمانده سپاه فجر با بیان تعداد زیادی سرباز در مجموعه نیروهای مسلح مشغول خدمت هستند، گفت: حضور سربازان در نیروهای مسلح یک فرصت محسوب می‌شود، سربازان نسل آینده مدیران کشور هستند و حضور ایشان در نیروهای مسلح یک فرصت بسیار مهم برای تعمیق معنویت، خودسازی، آموزش مهارت و کسب تجربه برای زندگی است.

غیاثی با اشاره به اجرای طرح ” گروه‌های ناصرین” در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: در قالب این طرح مجموعۀ سربازانی که در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی خدمت می‌کنند گروه‌بندی شده و برای اوقات فراغت آنان در پادگان و بیرون از پادگان برنامه‌های تفریحی، معنوی و آموزشی پیش بینی و اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به اینکه بسیج در جای جای کشور حضور دارد، خاطرنشان کرد: مراقبت از خِیل عظیم بسیجیان در برابر ” مسئله نفوذ ” رسالت مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

غیاثی همچنین با تسلیت ایام شهادت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، گفت: اقامه عزا همراه با کسب معرفت، درک اهداف قیام حسین (علیه السلام) و حرکت در مسیر عاشورا نکاتی است که همواره باید مورد توجه فرماندهان و اعضای نیروهای مسلح قرار داشته باشد.

وی خطاب به فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح در استان فارس گفت: ” آزادگی و مرعوب دشمن نشدن ” دو درس بزرگ امام حسین (علیه السلام) برای شما است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ریشه در مفاهیم عاشورایی دارد، گفت: ” اخلاص ” لازمه موفقیت در انجام ماموریت‌هاست، نیروهای مسلح باید وظایف خود را به‌عنوان حافظان انقلاب اسلامی و کشور به‌صورت دقیق درک کرده و همواره با روحیه جهادی در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی حضور داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه امروز پرچم امام حسین (علیه السلام ) از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) برافراشته شده است، گفت: تبعیت از ایشان همان حرکت در مسیر اهداف امام حسین (علیه السلام) است، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از خواص مورد مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) هستند.

غیاثی خاطرنشان کرد: انتظار فرمانده معظم کل قوا از نیروهای مسلح این است که نقش واسط بین امام و جامعه را ایفا کنند و همواره آمادگی خود را ارتقاء دهند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.