×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

 

OA 10 DMR 1 - معرفی مسلسل سبک  ОА ۱۰ DMR ساخت آلمان

معرفی مسلسل سبک  ОА ۱۰ DMR ساخت آلمان

مسلسل یا تیربار سبک و قدرتمند  ОА ۱۰ DMR توسط دانشمندان کارخانه اسلحه سازی Oberland Defence در کشور آلمان طراحی ,ساخته و تست شده است این مسلسل خودکار از فشنگ کالیبر ۳۰۸ وینچستر استفاده میکند اسلحه بسیار مدرن و خوش دست و در عین حال زیبا و پرکاربرد است و دقت زیادی در نشانه روی و اصابت به اهداف مورد نظر را دارد.

ویژگی های کلیدی، و اسلحه AO-10 DMR:

کالیبر: ۷،۶۲ × ۵۱ / .۳۰۸ 

طول کلی: ۱،۰۲۰ میلی متر

طول کلی لب به لب ۹۴۰ میلی متر

طول لوله: ۴۵۷ میلی متر / ۱۸ اینچ

وزن بدون لوازم جانبی: ۴٫۳ کیلوگرم

ظرفیت خشاب: ۲۰ دور

مواد: F53 آلومینیوم، فولاد ضد زنگ

تیربار ОА ۱۰ DMR با دوربین قوی و مادون قرمز(دید در شب) قابلیت بالایی در هدف گیری به تک تیرانداز می دهد. مسلسل ОА ۱۰ DMR با قدرت غیر مستقیم گاز باروت مسلح آماده می شود و امکان شلیک بدون توقف آنی چند گلوله به یک هدف را دارا می باشد و زمان و نیروی تکتیرانداز برای کشیدن گلنگدن و تعویض فشنگ در جان لوله اسلحه هدر نمی دهد.

 9056399196 - معرفی مسلسل سبک  ОА ۱۰ DMR ساخت آلمان

این مسلسل یا تیربار با فشار غیر مستقیم گاز  باروت مسلح و آماده ی شلیک می گردد در ضمن فاقد پیستون حرکت برگشتی مجددگلنگدن عین سایر مسلسل های هم رده ی خود می باشد.

در کل میتوان گفت مسلسل ОА ۱۰ DMR قدرت,سرعت و دقت کافی بالایی دارد.

قیمت این مسلسل چیزی حدود ۳۲۰۰۰ دلار در بازار می باشد.

 تیربار گرینف,تیربار گرینف,سلاح تیربار گرینف,تاریخچه تیربار گرینف,اسلحه تیربار گرینف,تیربار گرینوف,تیربار گرینف,عکس تیربار گرینوف,مشخصات تیربار گرینوف,اسلحه تیربار گرینوف,قطعات تیربار گرینوف,درباره تیربار گرینوف,تیربار دوشکا,تیربار دوشکا,مشخصات تیربار دوشکا,سلاح تیربار دوشکا,عکس تیربار دوشکا,مختصات تیربار دوشکا,تیربار سنگین دوشکا,تیربار اخگر,مشخصات تیربار اخگر,تیربار نیمه سنگین اخگر,تیربار شش لول اخگر,تیربار pk,تیربار pkt,مشخصات تیربار pk,سلاح تیربار pk,اسلحه تیربار pk,مشخصات سلاح تیربار pk,تیربار pkm,تیربار ام ژ۳,تیربار دروازه بان,تیربار محرم,تیربار ماکسیم

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.