×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

به گزارش میلیتاری نیوز به نقل از ميليتاری نيوز، گروهی از نیروهای ویژه عراقی در یک عملیات دقیق توانستند گروهی از هسته های خاموش گروه تروریستی داعش را در نزدیکی دریاچه «حمرین» در شمال شرق استان دیاله شناسایی کنند و اطلاعات لازم را در اختیار نیروی هوایی ارتش قرار دهند.

جنگنده های ارتش عراق پس از دریافت اطلاعات و بررسی مختصات ارائه شده توانستند مواضع عناصر تروریستی داعش را در منطقه شناسایی کنند و در حملات دقیق آنان را هدف قرار دادند.

2204216 - عملیات بزرگ نیروهای عراقی علیه هسته‌های خاموش داعش/ شکار ۳۳ تروریست در استان‌های دیاله، نینوا و کرکوک + تصاویر و نقشه میدانی

در جریان عملیات جنگنده های ارتش عراق، سه خودروی نظامی تروریست های داعش منهدم شد؛ براساس اطلاعات به دست آمده ۱۰ تن از عناصر تروریستی هم در این حملات به هلاکت رسیدند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با ميليتاری نيوز با بیان این که هسته های خاموش گروه تروریستی داعش در بخش های شمالی و غربی استان دیاله حضور دارند، افزود: عملیات نیروهای عراقی برای شناسایی سایر تروریست ها ادامه دارد.

2204217 - عملیات بزرگ نیروهای عراقی علیه هسته‌های خاموش داعش/ شکار ۳۳ تروریست در استان‌های دیاله، نینوا و کرکوک + تصاویر و نقشه میدانی

از شمال غرب استان نینوا هم خبر می رسد، نیروهای تیپ ۲۹ بسیج مردمی عراق در محور گذرگاه تل صفوک حمله عناصر تروریستی داعش را ناکام گذاشتند؛ در جریان این درگیری ها  ۱۹ تن از عناصر تروریستی داعش از جمله ۴ انتحاری به هلاکت رسیدند.

2204220 - عملیات بزرگ نیروهای عراقی علیه هسته‌های خاموش داعش/ شکار ۳۳ تروریست در استان‌های دیاله، نینوا و کرکوک + تصاویر و نقشه میدانی
**ّبرای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

در محور مرکزی استان کرکوک هم نیروهای تیپ ۵۶ بسیج مردمی و پلیس فدرال در عملیات دقیق توانستند گروهی از عناصر تروریستی را در روستای «التویریه» در شمال غرب «الحویجه» شناسایی کنند. در جریان درگیری ها ۵ تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند و ۲ تن دیگر دستگیر شدند.

2204219 - عملیات بزرگ نیروهای عراقی علیه هسته‌های خاموش داعش/ شکار ۳۳ تروریست در استان‌های دیاله، نینوا و کرکوک + تصاویر و نقشه میدانی
**ّبرای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

عملیات نیروهای عراقی برای شناسایی و کشف هسته های خاموش گروه تروریستی داعش در استان های مختلف ادامه دارد؛ در روزهای گذشته عملیات یگان های عراقی علیه تروریست ها تشدید شده است.

از تحولات عراق بیشتر بخوانید:

ماجراجویی جدید تجزیه طلبان برای چپاول دوباره ثروت ملت عراق/ آیا جماعت بارزانی پیروز جنگ نفت در کرکوک می شوند؟ + نقشه میدانی و تصاویر

به گزارش میلیتاری نیوز به نقل از ميليتاری نيوز، در هفته های گذشته، هسته های خاموش گروه تروریستی داعش حملاتی را علیه مواضع نیروهای عراقی در استان های صلاح الدین و کرکوک انجام دادند و دهها تن را شهید و زخمی کردند؛ نا امن کردن عراق در آستانه انتخابات بهار سال آینده در دستور کار تروریست ها است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.