×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

sergey karakayev سرگئی کاراکایف - سپر دفاعی آمریکا تاب مقاومت در برابر موشک های روسی را ندارد

 

موشک‌های بالستیک روسیه قادر به هدف قرار دادن هر نقطه‌ای در سراسر جهان هستند

 

میلیتاری نیوز : فرمانده نیروی راهبردی موشکی ارتش روسیه در اظهار نظری این خبر را اعلام کرد که سپر دفاع موشکی آمریکا در برابر قدرت موشک‌های قاره‌پیمای روسیه توان مقاومت ندارد . 

 ژنرال «سرگئی کاراکایف» امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران از نتایج تجزیه‌و‌تحلیل کارشناسان نظامی این کشور درخصوص ضعف سپر دفاعی آمریکا برای مقابله با سه‌گانه هسته‌ای روسیه خبر داد.

این ژنرال روسی در ادامه صحبت های خود به توان دفاعی آمریکا اشاره ای داشت و گفت :  نه قدرت آتش بالقوه و نه ظرفیت محاسباتی سپر دفاعی ایالات متحده،‌ که اکنون در منطقه نصب شده است، در پاسخگویی به حمله انبوه سه‌‌گانه هسته‌ای روسیه حرفی برای گفتن نخواهند داشت.

کاراکایف افزود : نقشه های توسعه بلندمدت نیروی راهبردی موشکی روسیه همواره در صدد بوده میزان و مقیاس شتاب پیش بینی شده سیستم های موشکی آمریکا را مورد بررسی قرار دهد . 

این مقام ارشد ستاد مشترک ارتش روسیه به این نکته اشاره داشت که : «نیروی راهبردی درصدد معرفی یک دستاورد و راهکار تازه و درعین حال مؤثر برای نفوذ به هر سامانه دفاع موشکی است. موشک‌های بالستیک روسیه قادر به هدف قرار دادن هر نقطه‌ای در سراسر جهان هستند.»

 

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.