×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2243163 - سرلشکر باقری:وضعیت امنیت خوزستان مطلوب است

به گزارش ميليتاری نيوز، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به موضوعات مطرح شده در سفر سه روزه‌اش به استان خوزستان، گفت: همه موضوعات مانند قاچاق، تهدیدات فضای مجازی و توطئه افکنی رسانه‌های بیگانه و همه موضوعاتی که به نوعی معیشت مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد را در این سفر بررسی کردیم و تدابیری اندیشیده شد.

وی ادامه داد: می‌توانیم به مردم اطمینان بدهیم که نیروهای مسلح در همه ابعاد در خوزستان مأموریت‌های خود را به خوبی انجام داده‌اند و این استان محل مناسبی برای سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی است. استان خوزستان در برابر تهدیدات داخلی، خارجی و نرم دشمنان آمادگی خوبی دارد.

باقری تصریح کرد: آنچه در 3 روز بازدید از واحدهای نظامی و انتظامی در خوزستان، دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان و استاندار دیدیم این بود که خوزستان از نظر امنیت وضعیت مطلوبی دارد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح افزود: خوزستان جزو استان‌های مهم کشور است و به همین علت باید مکرر در این استان حضور پیدا کنیم و نمایندگان ما در این استان وضعیت خوزستان را همواره ارزیابی می‌کنند و در اختیار ما قرار می‌دهند.

باقری ادامه داد: خوزستان امکانات مناسبی از جمله آب و خاک دارد و امنیت موجود در این استان می‌تواند خوزستان را به یکی از توسعه یافته ترین استان‌های کشور تبدیل کند.

وی با اشاره به بازدید امروز از واحدهای انتظامی و مرزبانی خوزستان اظهار داشت: گزارش فرماندهان انتظامی و مرزبانی خوزستان را شنیدیم و تدابیر و راهکارهای لازم به آنها ارائه شد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح افزود: در میدان هم بخشی از اقدامات مرزبانی، انتظامی و یگان‌های ویژه خوزستان را دیدیم و نیروی انتظامی خوزستان جزو موفق‌ترین نیروهای انتظامی کشور است.

باقری با بیان اینکه نیروی انتظامی در ابعاد مختلف مأموریتی در خوزستان در حال خدمت است، تاکید کرد: این نیرو در مأموریت‌های عادی مانند راهور و آگاهی و هم در خصوص ایجاد امنیت و هم مقابله با برخی اغتشاشات که در ماههای گذشته اتفاق افتاد موفق عمل کرده است.

باقری آمادگی یگان ویژه خوزستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: یگان ویژه خوزستان جزو زبده‌ترین نیروهای منطقه است و هم از نظر آمادگی جسمانی، آموزش، مهارت و روحیه وضعیت بسیار مطلوبی دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.