×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

moshak.top - سردار سلامی:موشک منحصر به فردی در اختیار سپاه است

 

سردار سلامی:موشک منحصر به فردی در اختیار سپاه است

 

 

 

سردار سلامی: ما موشک بالستیک منحصر به فردی داریم که شاید فقط روسیه و آمریکا آن را داشته باشند؛ و مقابله با این موشک که با چند برابر صوت وارد جو زمین می‌شود، تقریباً غیر ممکن است.

وی با بیان اینکه توسعه دفاعی ما توقف‌ناپذیر است؛ به برنامه رزمایش‌های نیروهای مسلح کشور اشاره و بیان کرد: تهدیدات دشمن را همیشه جدی تلقی می‌کنیم و هرگز خوش‌بینانه با دشمن بر خورد نمی‌کنیم؛ لذا برای اینکه غافل‌گیر نشویم هر سال رزمایش‌های متعددی را برگزار می‌کنیم؛ که برگزاری رزمایش علاوه بر افزایش آمادگی دفاعی باعث می‌شود تا دشمنان نیز در برابر ما دچار اشتباه محاسباتی نشوند.

برنامه سپاه برای مقابله با جنگنده‌های آمریکا

وی تأکید کرد: هر نقطه‌ای که هواپیماهای آمریکایی‌ها توانمندی رسیدن به آسمان ایران را داشته باشند، با بسته‌های دفاعی و تهاجمی ما در اشکال مختلف مواجه خواهند شد و به شکل نامحدود قادریم به آنها آسیب بزنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه یادآور شد: به عبارت دیگر هر پایگاه هوایی آمریکا که پرنده‌هایش توان رسیدن به آسمان ایران را دارند و ناوهای هواپیمابر آنها در تیررس موشک‌های بالستیک نقطه‌زن و منحصربه‌فرد و پهپادهای ایران قرار دارد.

سردار سلامی با اشاره به اینکه سپاه دارای پهپادی با برد 3هزار کیلومتر رفت و 3 هزار کیلومتر برگشت با توان شناسایی و تهاجمی است، ادامه داد:  ما از موشک‌های بالستیک نقطه‌زنی برخورداریم که می‌توانند اهداف متحرک را رهگیری کرده و تا زمان اصابت به هدف بر روی آن قفل کنند.

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.