×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

robot - ساخت روبوت رزمی مدافع دریا در روسیه

 

ساخت روبوت رزمی مدافع دریا در روسیه

 روسیه سیستم روبوت های نظامی برای دفاع دریا را طراحی کرد.

این ربات ها شامل روبات های رو آبی، زیر آبی و پرنده می باشد. چنین گشت دریایی به گفته متخصصان امنیت کشتی ها و زیردریایی ها را افزایش می دهد و امکان کنترل بر مناطق وسیع تری را فراهم کرده و حرکت در شرایط سخت دریایی را تأمین می کند.

روبات نظامی ایران,ربات نظامی ایران,ربات نظامی ایرانی,روبات نظامی در ایران,روبات نظامی در ایران,ربات نظامی ایران,ربات نظامی ایرانی,تالون روبات نظامی همه کاره

هدایت روبوتی قایق ها و پهپاد ها ،هواپیماها و بالگردها ، انواع مختلف شناورها و گیرنده ها جدیدترین مجتمع دفاعی روسیه است. متخصصان شرکت » آگات» می توانند سیستم روبوتی در هر مقیاسی را بسازند: هم برای دفاع از بنادر و هم مناطق مرزی. «مدافعان» مکانیکی مجهز به موتورهای سنتی احتراق داخلی هستند و می توانند با استفاده از انرژی خورشیدی و یا امواج کار کنند.

ربات های نظامی,ربات های نظامی ایران,ربات های نظامی امریکا,عکس ربات های نظامی,عکس روبات نظامی

این روبات هادستگاه های هوانوردی ( ازنوع هواپیما و بالگرد) ، زیردریایی و رو آبی هستند که در کارهای نیروهای زمینی بکار گرفته می شوند و می توانند مین ها را خنثی کنند، مثلا خط ساحلی را از وجود مین ها پاکسازی کنند. و یا از حملات به بنادر یا کشتی ها محافظت کنند.حتی امکان جنگ مستقیم این ربات های رزمی با اهداف نظامی وجود دارد.

یکی از جنبه های آن – دفاع از خط ساحلی و بنادر است که برای تأمین امنیت بنادر روسیه در مقابل حملات تروریست ها و نفوذ غیرقانونی و غیره اهمیت زیادی دارد. تمام سیستم نظارت بر کشتی ها نیز توسط سیستم روبوت ها انجام خواهد شد. شرکت « آگات» پیشاهنگ ساخت سیستم قابل هدایت جنگی برای زیردریایی ها و کشتی هاست. کارخانه های این شرکت، به طراحی سیستم رقمی کشتی ها برای مجتمع های موشکی دریا پایه می پردازند.

ربات جنگی ایران,ربات جنگی ایرانی,روبات جنگی ایران,ربات های جنگی ایران,ربات های جنگی ایرانی,ربات جنگی امریکا,ربات جنگی ایرانی,ربات جنگی ایران,ربات های جنگی ایرانی

شرکت فوق الذکر سیستم هدایت موشک های بالدار برای مجتمع های جنگی استارت کشتی های دریاپایه و زیردریایی ها و مجتمع های دریایی کشف اهداف را طراحی کرده و تحویل می دهد. اما دورنمای این کارها به مراتب وسیعتر است از چنین تجهیزاتی می توان هم برای اهداف نظامی و هم غیر نظامی استفاده کرد.

 

ربات جنگی سپاه,ربات جنگي,ربات جنگی امریکا,ربات جنگی ایران,ربات هاي جنگي,بازي ربات جنگي,ربات های جنگی,ربات های جنگی ایران,ربات های جنگی آمریکا,روبات های جنگی,ربات های جنگجو,بازی ربات های جنگی,انواع ربات های جنگی,عکس ربات های جنگی,روبات های جنگی امریکا,ربات های جنگ جوی گاندام

 

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.