×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

1988960 - روسیه توان خود را در صنعت هوافضا تقویت می‌کند

به گزارش میلیتاری نیوز، بزرگترین نمایشگاه بین المللی هوانوردی و فضا در روسیه (ماکس ۲۰۱۷) با بازدید ولادیمیر پوتین در منطقه ژوکوفسکی فعالیت خود را آغاز کرد.

در این نمایشگاه فناوری های نوین صنعت هوا فضا از جمله سیستم های نظامی و هوانوردی داخلی روسیه، وسایل حمل و نقل هوایی بدون سرنشین، سیستم های دفاع هوایی و فناوری فضا ارائه به نمایش گذاشته شده است.

امسال بیش از ۱۰۰ شرکت معتبر روسی من جمله “روسوبورون اکسپورت”، شرکت هولدینگ “ورتالیت راسیا/ هلیکوپتر روسیه” و… در نمایشگاه حضور دارند.

علاوه بر این حاضران در این نمایشگاه، در روزهای برگزاری ماکس ۲۰۱۷ می توانند از نزدیک شاهد هواپیماهای برتر روسیه ساخت شرکت های “سوخو”، “میگ”، “ایل” باشند.

از جمله تکنولوژی های نوین عرضه شده در این نمایشگاه در زمینه هوافضا، جنگنده چند منظوره میگ-۳۵، هواپیمای یاک-۱۵۲ است. هواپیمای TVS-2DT هم در معرض دید قرار می گیرد. سرعت این هواپیما ۳۵۰ کیلومتر در ساعت است که توانایی بارگیری تا ۳٫۴ تن را دارد.

شایان ذکر است، نمایشگاه ماکس —۲۰۱۷ از روز ۱۸ تا ۲۳ جولای در حومه شهر مسکو در منطقه ای به نام ژوکوف برگزار می شود.

در نیمه اول سال ۲۰۱۷، در روسیه مبلغ قراردهای منعقد شده برای صادرات فناوری نظامی و هوایی به ۲ میلیارد دلار رسید. انتظار می رود که در پایان نمایشگاه ماکس بسته سفارشات برای برنامه های بعدی صادرات افزایش پیدا کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.