×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

0089898 - دعا کنیم موشک‌های ایران به سمت رژیم اسرائیل برود

 

دعا کنیم موشک‌های ایران به سمت رژیم اسرائیل برود

 

عبدالله عراقی گفت: باید دعا کنیم به جایی برسیم که روزی تمام موشک ها و سلاح های ایران به سمت اسرائیل باشد.

وی افزود: جنگ که تمام شد کسی گمان نمی کرد که دوباره باب شهادت باز شود ولی این آیه به ما می گوید که یک کاروانی از خوبان عالم دوباره به راه افتادند.

وی با اشاره به حضور مستشاری ایران در سوریه و عراق تصریح کرد: رزمندگان ما در حرم آل ا… چنان دلاوری و جانفشانی می کردند که دوباره بعد از 26 و 27 سال آن صحنه های نبرد و جنگ شلمچه برای من تداعی شد.

این فرمانده نظامی افزود: جنگ در سوریه و عراق جنگ بسیار سختی است زیرا دشمن به صورت چریکی می جنگد اما نیروهای ما نیز تجربه هشت سال دفاع مقدس را به همراه دارند، عنوان کرد:  دشمن آنچنان رعب و وحشتی در دل ارتش های جهان انداخته که جرأت نمی کنند با آنها به طور زمینی جنگ کنند و تنها از طریق هوا حمله می کنند ولی همین نسل جوان ایرانی، بسیجیان و تلفیقی از بازنشستگان و افزاد مجرب نظامی آنچنان جنگ را مدیریت می کنند که ما را به حیرت واداشته اند.

سردار عراقی در پایان تاکید کرد: امروز در منطقه صهیونیست ها و آمریکا طوری صحنه را طراحی کرده اند که مسلمانان را به جان هم بیندازند و باید دعا کنیم به جایی برسیم که روزی تمام موشک ها و سلاح های ایران به سمت اسرائیل باشد و گوش به امر ولایت فقیه باشیم و به فضل خدا روزی می رسد که اسرائیل به دست جوانان مسلمان محو می شود.

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.