×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

1469565054  فدوی - خلیج فارس، تنگه هرمز تحت پوشش موشک‌های دوربرد ساحل به دریای سپاه

خلیج فارس، تنگه هرمز تحت پوشش موشک‌های دوربرد ساحل به دریای سپاه

 

 

به گزارش میلیتاری نیوز سردار علی فدوی که در همایش ملی شناورهای تندروی دریایی که در سازمان صنایع دریایی برگزار شد اظهار داشت : ما مدت‌های زیادی شناور تندروی موشک‌انداز با سرعت 60 نات را داشتیم و ان‌شاءالله در سال 94 که سال پایانی برنامه پنجم توسعه است، شناورهای موشک‌انداز با سرعت 80 نات را عملیاتی کرده و تحویل خواهیم گرفت.

وی در پاسخ به پرسشی درباره تهدیدات قدرت‌های خارجی در منطقه خلیج فارس، گفت: باامنیت‌ترین جغرافیایی که می‌توان از آن یاد کرد، خلیج فارس و تنگه هرمز و محدوده آبی جمهوری اسلامی ایران است و علی‌رغم اینکه منطقه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان انواع مختلفی از شناورهای نظامی از کشورهای مختلف و بیشترین آن از کشور آمریکا وجود دارد، جمهوری اسلامی ایران برای کشورهای منطقه امنیت کاملی را ایجاد کرده است.

 

6997538515 - خلیج فارس، تنگه هرمز تحت پوشش موشک‌های دوربرد ساحل به دریای سپاه

 

سردار فدوی با بیان اینکه 40 فروند از ناو‌های رزمی و پشتیبانی در منطقه در سیطره محدوده جغرافیایی ناوگان پنجم آمریکا هستند، خاطرنشان کرد: اعمال حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز یک اعمال حاکمیت کامل است و هیچ توانمندی در دنیا وجود ندارد که بتواند بر این اعمال حاکمیت تأثیرگذاری داشته باشد.

همچنین امیر رستگاری رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در همایش شناورهای تندرو ابراز داشتند : سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع به سطحی از بلوغ و دانش سخت‌افزاری رسیده که در حوزه شناورهای تندرو، سطحی، زیرسطحی و اثرسطحی دارای محصولات به روز است.

وی با بیان “انواع ناوشکن سنگین، زیردریایی و ناو موشک‌انداز را طراحی و تولید می‌کنیم” ادامه داد:‌ در حوزه شناورهای تندرو ما به سرعت بالای 70 نات، کاهش سطح مقطع راداری و کنترل رفتار شناورها در امواج دست یافته‌ایم.

رستگاری با ابراز اینکه ناوشکن‌های جدیدی در حال ساخت است، خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران جزو 8 کشور برتر تولیدکننده شناورهای تندرو است و برنامه ما نیز رسیدن به سرعت بالای 80 نات است.

 

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.