×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

به گزارش میلیتاری نیوز، صدها تن از عناصر تروریستی داعش پس از شکست سنگین در مرکز استان دیرالزور و ناکام ماندن در اشغال شهرهای « الشولا و کباجب» و قطع ارتباط نیروهای متحد در این استان، این بار حملات سنگینی را از سه محور دیگر علیه نیروهای جبهه مقاومت ترتیب دادند.

2066512 - جنگ تن به تن در شرق سوریه/ حملات داعش در غرب و شرق شهر دیرالزور به بن بست خورد+ نقشه میدانی

برای دیدن نقشه در اندازه بزرگ روی عکس کلیک کنید

حملات تروریست های داعش در محور نخست از حومه شرق و جنوب شرق فرودگاه و منطقه « الموحسن» آغاز شد و در محور دوم هم مواضع نیروهای سوری در بخش شرقی شهر دیرالزور و مناطق « مراط و مظلوم» هدف قرار گرفته شد.

در محورم سوم هم، عناصر تروریستی محاصره شده داعش در کرانه غربی رود فرات به مواضع نیروهای سوری و مقاومت در مرکز شهر و بیمارستان قلب حمله کردند؛ درگیری ها در سه محور بیش از ۵ ساعت ادامه یافت.

2066513 - جنگ تن به تن در شرق سوریه/ حملات داعش در غرب و شرق شهر دیرالزور به بن بست خورد+ نقشه میدانی

برای دیدن نقشه در اندازه بزرگ روی عکس کلیک کنید

در نهایت نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت با پشتیبانی یگان موشکی و جنگنده های روسی و پس از درگیری های سنگین و نفس گیر موفق شدند حملات را به طور کامل دفع کنند؛ در جریان درگیری ها ۷۵ تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند و دهها تن دیگر هم مجروح شدند.

با دفع حملات عناصر تروریستی داعش، نیروهای متحد عملیاتی را برای پیشروی به سوی شهر راهبردی و نفت خیز « المیادین» انجام دادند و در گام نخست خود را به نزدیکی محله « الموحسن» در جنوب شرق فرودگاه دیرالزور رساندند؛ درگیری ها در این محور به شدت ادامه دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.