×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

به گزارش ميليتاری نيوز، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت پس از ۳ روز درگیری سنگین در شرق استان دیرالزور با پشتیبانی  جنگنده های روسی موفق شدند خود را از حومه جنوبی شهرک « الصالحیه» به حومه شمالی شهر البوکمال برسانند و تروریست های داعش را در بیابان های جنوب غرب استان دیرالزور و شرق استان حمص محاصره کنند.

نیروهای سوری و مقاومت با پیشروی ۹ کیلومتری، تروریست های داعش را در مساحتی بالغ بر ۷ هزار کیلومتر مربع در کرانه غربی رود فرات محاصره کردند؛ پیشتر نیروهای جبهه مقاومت با آزادسازی ۱۷ منطقه حدود ۲۴ کیلومتر در این محور پیشروی کرده بودند.

2129516 - تکمیل محاصره آخرین بقایای تروریست‌های داعش در جنوب غرب دیرالزور و شرق حمص؛ کرانه غربی رود فرات در آستانه پاکسازی +نقشه میدانی

صبح امروز، عملیات غافلگیرانه علیه تروریست های داعش از سمت ارتفاعات « البنی و خنزیر»  آغاز شد و نیروهای جبهه مقاومت با دور زدن شهرک مطارده، موفق شدند خود را به شهرک حمدان در حومه شمال شهر البوکمال برسانند و تروریست ها را در جنوب غرب دیرالزور و شرق حمص محاصره کنند.

2129512 - تکمیل محاصره آخرین بقایای تروریست‌های داعش در جنوب غرب دیرالزور و شرق حمص؛ کرانه غربی رود فرات در آستانه پاکسازی +نقشه میدانی
**برای مشاهده بهتر جزییات، روی نقشه کلیک کنید**

در حال حاضر، تروریست های داعش در شهرک های « الذیب عکیدات، حسرات، مطارده، ماری و سیلو» در غرب رود فرات محاصره  شده اند و مواضع آنان در این محور از لحاظ نظامی ساقط شده محسوب می شود.

یک منبع میدانی در شرق استان دیرالزور در گفت وگو با ميليتاری نيوز  اعلام کرد: عملیات برای پاکسازی کامل این ۵ شهرک آغاز شده و تا ساعاتی دیگر تمامی مناطق در حومه غربی رود فرات از اشغال تروریست های داعش خارج می شود؛ در جریان درگیری های امروز حدود ۳۰ تن از تروریست های داعش کشته و زخمی شدند.

2129514 - تکمیل محاصره آخرین بقایای تروریست‌های داعش در جنوب غرب دیرالزور و شرق حمص؛ کرانه غربی رود فرات در آستانه پاکسازی +نقشه میدانی

به گزارش ميليتاری نيوز، نیروهای جبهه مقاومت در سومین روز عملیات در شرق استان دیرالزور موفق شدند در مجموع ۲۸ خودروی نظامی، زرهی، انتحاری را به همراه ۶ تانک در غرب رود فرات منهدم کنند.

نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت با پیشروی ۳۳ در حدفاصل شهرک الصالحیه و شمال شهر البوکمال حدود  ۶۰ کیلومتر مربع از مساحت تحت اشغال داعش را به کنترل خود در آورده اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.