×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

1777582 712 - تکاوران ایران در مرحله اول از مسابقات روسیه چهارم شدندبه گزارش میلیتاری نیوز، مرحله نخست از مسابقات تهاجم دریابرد (SEABORNE ASSAULT) از مسابقات نظامی روسیه (International Army Games 2016) با حضور ۵ تیم از ۵ کشور جهان برگزار شد.

در این مرحله، تیم روسیه با کسب بیشترین امتیازات، قهرمان شد و تیم کشور چین نیز رتبه دوم را به خود اختصاص داد. همچنین تیم‌های قزاقستان، ایران و ونزوئلا نیز به ترتیب رتبه‌های سوم، چهارم و پنجم را کسب کردند.

براساس اعلام داور دور نخست از مسابقات تهاجم دریابرد، تیم روسیه در این مرحله با کسب ۳۹ امتیاز، بیشترین امتیاز را کسب کرده است. همچنین چین با کسب ۳۷ امتیاز، قزاقستان با کسب ۲۹ امتیاز، ایران با کسب ۱۸ امتیاز و ونزوئلا با کسب ۱۱ امتیاز، رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.

دومین مرحله از مسابقات رشته تهاجم دریابرد با عنوان “مسیر نجات”، فردا در سواحل غربی روسیه و در شهر کالینینگراد (Kaliningrad) و در حاشیه اقیانوس اطلس برگزار خواهد شد.

در مسابقات این رشته، هر تیم متشکل از ۲۴ تکاور دریایی و ۹ تکاور ذخیره، ۳ مربی، ۳ نیروی کمکی و همچنین یک واحد ۳ نفره تعمیر و نگهداری است.

  1. rezasong

    خراب کردن که

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.