×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2026160 - تهاجم زمینی علیه ما احتمال پایینی دارد/ اگر حمله کنند، جنگ محدود به مرزهای ایران نمی‌شود

به گزارش میلیتاری نیوز، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جمع کارکنان قرارگاه پدافند هوایی طی سخنانی اظهار داشت: امروز دفاع از مرزهای کشور معنای متفاوتی دارد و شما جزو مهمترین مرزداران کشور هستید.

وی افزود: امروز ولی امر مسلمین توجه خاصی به کار شما دارند و نسبت به اولویت پدافند و سرمایه‌گذاری بیشتر در این امر تاکید دارند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: خدا را شکر می‌کنیم در جهانی که بی‌خردان در راس استکبار جهانی هستند جرأت تهاجم به جمهوری اسلامی را پیدا نمی‌کنند و به این نتیجه می‌رسند که تهاجم به جمهوری اسلامی هزینه‌های زیادی برای آنها خواهد داشت.

سرلشکر باقری  ادامه داد: اگر شروع تجاوز به دست آنها باشد، خاتمه‌ای با آنها نخواهد بود و آنها نمی‌توانند حتی مکان جنگ را به مرزهای جمهوری اسلامی محدود نگه داشته و اولویت جنگ را آنها نمی‌توانند تعیین کنند و این به سبب نعمت بازدارندگی است که فراهم شده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: اگر درصد پایینی احتمال بدهیم که آنها  به ما تجاوز کنند، این تجاوز زمینی نخواهد بود زیرا در صورت تجاوز زمینی با رزمندگان سلحشوری مواجه می‌شوند که یکی از آنها همین شهید حججی است.

وی اظهار داشت: زمانی که ما به یگان‌های نیروهای مسلح در مرزها و دیگر جاها سرکشی می‌کنیم با خیل نامه‌ها و اصرارهایی مواجه می‌شویم که می‌خواهند برای دفاع از حرم به سوریه بروند و امروز شهید حججی شاهدی در مقابل جهان و ملت ایران است که موجب افتخار ماست. به دلیل وجود چنین رزمندگانی تهاجم زمینی علیه ما احتمال پایینی دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.