×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2116723 - تلاش کاخ سفید برای فضاسازی جدید علیه ایران

به گزارش ميليتاری نيوز، علی‌رغم آنکه شورای امنیت سازمان ملل متحد ادعاها درباره نقش ایران در حمله موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به ریاض را رد کرده، کاخ سفید با فشار بر روی دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا در صدد ایجاد فضاسازی تبلیغاتی جدیدی علیه ایران است.

مجله فارن‌پالیسی گزارش داد کاخ سفید دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا را برای انتشار گزارشی تحت فشار قرار داده که ادعا می‌کند ایران موشک‌های مورد استفاده برای حمله شامگاه 13 آبان به فرودگاه بین‌المللی «ملک خالد» در ریاض را در اختیار ارتش یمن قرار داده است.

فارن‌پالیسی، اقدام کاخ سفید را بخشی از هجمه‌های رسانه‌ای کاخ سفید دانسته که با هدف متقاعد کردن متحدان آمریکا در سازمان ملل متحد به نقش‌افرینی ایران در جنگ یمن طراحی شده‌اند.

 تلاش برای متهم کردن ایران در شرایطی انجام می‌شود که ائتلاف متجاوز عربستان که تحت حمایت آمریکا قرار دارد، با فشارهای فزاینده بین‌المللی بابت محاصره بنادر یمن رو به رو است.

فارن‌پالیسی نوشته عده‌ای از منتقدان تلاش جدید کاخ سفید را در راستای برنامه‌های دولت آمریکا برای منحرف کردن اذهان عمومی  از خشم نمایندگان کنگره و جامعه بین‌المللی از اقدامات عربستان سعودی می‌دانند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.