×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

4+1 - تلاش برای شکستن اتحاد گروه 4+1

 

تلاش برای شکستن اتحاد گروه 4+1

 

بعد از موفقیت های پیش بینی نشده عملیات هوایی روسیه در خاک سوریه و شروع عملیات ارتش سوریه برای بازپس گیری مناطق اشغال شده توسط تروریست های تکفیری حالا همه متوجه شدند که گروه 4+1 که شامل ایران,روسیه,سوریه ,عراق و حزب الله لبنان یک عملیات پیچیده اطلاعاتی امنیتی انجام دادند که طی آن در مرحله اول پایگاه های تروریست ها در سوریه شناسایی و با دقت فوق العاده زیاد توسط جنگنده های روسیه منهدم شد واگر سرعت پیشرفت عملیات زمینی مشابه عملیات هوایی باشد قطعا قبل از اینکه غربی ها بخواهند تصمیم بگیرند چه واکنشی نشان دهند کار تمام خواهد شد.

همکاری ایران و روسیه برای مقابله با تروریست ها در سوریه و عراق یک اتحاد نا نوشته فیما بین این چهار کشور بوجود آورده که به هیچ وجه خوشایند حامیان تروریست ها نیست و به همین دلیل با طرح ادعای سقوط موشک های روسی در خاک ایران تلاش دارند فضای عمومی داخلی ایران را بر علیه روسیه و اعتلاف 1+4 تحریک کنند.

 در ابتدا اخباری مبنی بر اختلافات میان ایران و روسیه در مورد سوریه واینکه حظور روسیه در سوریه جایگاه ایران را تضعیف خواهد کرد مطرح کردند و پس از ناکامی در شکستن اتحاد ایران و روسیه با شگرد جدیدی مبنی بر سقوط موشک های روسیه در ایران روی آوردند.

اگر چنین موشک هایی در ایران سقوط کرده باشد این ایران است که باید واکنش نشان دهد و نه خبرگزاری های غربی. به هر صورت اهمیت نابودی تروریست ها در این منطقه برای ایران کمتر از روسیه و سوریه یا عراق نمی باشد و ایرانی ها همچون روس ها برای حفظ منافع ملی خود به اتحاد با این کشورها روی آورده اند و به همین دلیل اگر هم قرار باشد خسارتی را متحمل گردند چه مالی چه حتی جانی دریغ نخواهند کرد و این اخبار تاثیری بر همراهی ایران در این عملیات که البته خود ایران در جبهه مقدم آن است نخواهد داشت.

در نهایت می توان گفت این شگرد ها تاثیری در عزم ایران و روسیه بر نابودی تروریست ها در منطقه نخواهد گذاشت.

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.