×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

game h3 - اولین تیزر بازی رایانه‌ای حماسه عقاب‌ها «حمله به اچ3» منتشر شد

 

تیزر بازی رایانه‌ای حماسه عقاب‌ها «حمله به اچ3» منتشر شد

 

این دمو از محیط و Game Play (روند بازی) تهیه شده، نمایش‌دهنده کیفیت گرافیک، محیط‌های طبیعی بازی، هوش مصنوعی، حرکت‌های هواپیمای بازیکن و هواپیماهای خودی است که در عملیات شرکت داشته‌اند. 

این بازی که شامل مراحل مختلفی همچون سوخت‌گیری هوایی، بمباران پایگاه‌های سه گانه الولید موسوم به اچ3، بمباران پالایشگاه کرکوک و… است، برای اولین بار در معاونت تبلیغات و روابط عمومی نیروی هوایی ارتش و با بهره‌گیری از گروهی از کارکنان وظیفه این نیرو در حال ساخت است؛ که تا پایان سال جاری تکمیل و آماده توزیع و انتشار خواهد شد.

بنابراین گزارش، بازی رایانه‌ای حماسه عقاب‌ها «حمله به اچ3» روایتگر بزرگترین و بی سابقه‌ترین عملیات هوایی در تاریخ جنگ‌های مدرن جهان یعنی حمله به مجموعه پایگاه‌های الولید در منتهی‌الیه غرب عراق است؛ که چگونگی انجام این عملیات اعجاب‌انگیز را در قالب یک بازی رایانه‌ای به تصویر می‌کشد.

در عملیات حمله به اچ3 بیش از 50 فروند از انواع هواپیمای شکاری، سوخت‌رسان و دیگر پرنده‌های پشتیبانی – رزمی دشمن نابود و یا به‌طور کلی غیر قابل استفاده شد.

عملیات اچ۳، که از آن به عنوان حمله به اچ۳ نیز یاد می‌شود، یکی از عملیات‌های هوایی مهم در جنگ ایران و عراق بود. از این عملیات به عنوان یکی از بزرگترین عملیات‌های هوایی دنیا که به نام حمله فانتوم‌ها ثبتشده‌است، یاد می‌شود.

طی این عملیات فانتوم‌های نیروی هوایی ارتش ایران در تاریخ ۴ آوریل ۱۹۸۱ (۱۵ فروردین ۱۳۶۰) پایگاه هوایی الولید (پایگاه‌های هوایی اچ۳) را در غربی ترین نقطه عراق، در مرز مشترک عراقو اردن بمباران کردند و آن‌را منهدم ساختند. در این عملیات بیش از ۴۸ هواپیمای عراقی که بیشتر آنها بمبافکنهای روسی (میگ ۲۳، سوخو ۲۰، توپولوف ۱۶، توپولوف ۲۲) بودند از بین رفتند.

7025511440 - اولین تیزر بازی رایانه‌ای حماسه عقاب‌ها «حمله به اچ3» منتشر شد

طراح این عملیات استراتژیک، سرهنگ فریدون ایزدستا و سرلشکر بهرام هوشیار بودند. آن دو طرح حمله به پایگاه هوایی الولید را به صورت محرمانه با سرلشکر جواد فکوری فرمانده وقت نیروی هوایی مطرح کردند که براساس طرح ابتدایی قرار بود که ۱۰ فروند فانتوم مسلح، ۸ فروند اصلی و ۲ فروند رزرو از پایگاه هوایی همدان به پرواز درآیند و نیز برای گمراه کردن دشمن، ۳ فروند F-5 دقایقی قبل از بمباران اچ-۳ توسط فانتوم ها، از پایگاه هوایی تبریز به پالایشگاه کرکوک حمله کنند. 

دانلود تیزر بازی ایرانی حمله به h3 با لینک مستقیم

 

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.