×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2287490 - انصارالله: معادلات جنگ را تغییر می‌دهیم

به گزارش ميليتاری نيوز؛ ابراهیم الدیلمی در گفت‌وگو با برنامه بدون مرز می‌گوید: رهبران سیاسی و نظامی یمن تصمیم گرفته‌اند از این پس تمامی مناطق نفتی و حساس و مهم عربستان و امارات را هدف قرار دهند. کارخانه‌ها و تاسیسات ما نابود شده است، بنادر و فرودگاه‌های ما ویران شده‌اند، بنابر این دشمنان ما مطمئن باشند ادامه این وضعیت قابل تحمل نخواهد بود و از این پس هیچ نقطه‌ای از این دو کشور در امان نخواهد بود و ما از این پس به مراکز حساس نظامی، سیاسی و اقتصادی آنها حمله می‌کنیم و پایگاه‌های نظامی در فرودگاه‌های جده و ریاض از برد موشک‌ها و پهپادهای ما در امان نخواهند بود.

او هدف قرار دادن جریان صادرات نفت عربستان و امارات را نیز استراتژی جدید یمن برای مقابله با مهاجمان خواند و به شرکت‌های خارجی که به اقتصاد عربستان و امارات کمک می‌کنند هشدار داد: چاه‌های نفت و شرکت‌های خارجی که به دشمنان کمک می‌کنند نیز در امان نخواهند بود و از این پس معادلات جنگ وارد مرحله جدیدی خواهد شد.

این مقام ارشد انصارا… یمن در ادامه گفت‌وگو با تلویزیون ایران تاکید کرد: مشکل یمن تنها با توقف جنگ و رفع محاصره این کشور حل می‌شود.

او اگرچه از مداخله موثر سازمان ملل برای پایان دادن به بحران یمن ابراز ناامیدی کرد اما هشدار داد: از باب مصلحت به سازمان ملل می‌گوییم ادامه جنگ یمن به نفع جامعه بین‌المللی نیست و جامعه بین‌المللی بداند با ادامه جنگ منافع بسیاری از کشورها در اروپا، آسیا و دیگر جاها به خطر می‌افتد.

مشروح گفت‌وگوی مرتضی غرقی با این شخصیت یمنی را امشب ساعت 20از شبکه دو سیما ببینید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.