×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

1510667926 1878256 - آخرین وضعیت امدادرسانی سپاه در مناطق زلزله زده

به گزارش ميليتاری نيوز، سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه درخصوص خدمات رسانی نیروی هوافضای سپاه به مجروحان حادثه زلزله استان های کرمانشاه و ایلام اظهار داشت: در پی وقوع این زلزله و بالا بودن تعداد مجروحان و مصدومین، سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه از همان ساعات اولیه وقوع زلزله به منظور تسریع در روند امداد رسانی و ایجاد تسهیلات لازم برای انتقال مجروحین به بیمارستان های تهران و نیز انتقال امکانات مورد نیاز به مناطق زلزله زده در فرودگاه کرمانشاه مستقر شد. 

شریف تصریح کرد: تا کنون 5 فروند هواپیما شامل 2 فروند هواپیمای ایلوشین و 3 فروند هواپیمای آنتونوف نیروی هوا فضای سپاه نسبت به انتقال مجروحان به تهران و نیز انتقال اقلام و تجهیزات مورد نیاز از جمله دارو به فرودگاه کرمانشاه اقدام کرده اند. 

سخنگوی سپاه در ادامه اظهار کرد: 3 فروند بالگرد نیروی زمینی سپاه نیز به منظور امداد رسانی و انتقال مجروحین و مصدومین از مناطق زلزله زده فرودگاه کرمانشاه در این فرودگاه مستقر و به انجام مأموریت می پردازند. 

شریف در پایان از ادامه روند امداد رسانی هواپیما ها و بالگردهای نیروی هوافضای سپاه تا مرتفع شدن مشکلات هموطنان زلزله زده خبر داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.