×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2055236 - گروه دوم نیروهای جبهه مقاومت از رود فرات عبور کردند؛آزادی شهرک های « مراط و خشام» در غرب شهر دیرالزور + نقشه میدانی

به گزارش میلیتاری نیوز، دقایقی قبل گروه دیگری از نیروهای جبهه مقاومت با انجام عملیاتی دقیق و حملات سنگین از محله « المریعیه» ( شرق فرودگاه دیرالزور)  در غرب شهر دیرالزور از رود فرات عبور کردند و وارد شهرک های « مراط و خشام» در غرب شهر دیرالزور شدند.

براساس اطلاعات به دست آمده، درجریان درگیری ها تاکنون ۳۰ تن از تروریست های داعش به هلاکت رسیده اند و دهها تن دیگر زخمی شده اند؛ نیروهای جبهه مقاومت در تلاش هستند مواضع خود را در شهرک های « مراط و خشام» تثبیت کنند.

درگیری های در این دو شهرک به شدت ادامه دارد و جنگنده های روسی و سوری هم مواضع تروریست ها را هدف قرار می دهند؛ یگان موشکی جبهه مقاومت هم با تمام قدرت در حال کوبیدن مواضع تروریست های داعش است.

یک منبع میدانی در گفت و گو کوتاه با میلیتاری نیوز اعلام کرد: نیروهای جبهه مقاومت در تلاش هستند از محورهای  متعدد از رود فرات عبور کنند و با افزایش دامنه درگیری های در مناطق مختلف، فشار حملات تروریست ها را به نیروهای خط شکنی که روز گذشته موفق شدند برای نخستین بار وارد غرب شهر دیرالزور ( محله حطله تحتانی) شوند، کاهش دهند.

وی افزود: عبور از رودخانه فرات،کشاندن درگیری ها در محور غربی شهر دیرالزور و عقب راندن تروریست ها اهمیت فراوانی دارد چرا که نیروهای جبهه مقاومت باید در سریع ترین زمان ممکن راه نیروهای دموکراتیک کرد را به سوی مرزهای مشترک سوریه و عراق مسدود کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.