×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

kerasakho4 - "کراسوخا-4" جدیدترین سامانه جنگ الکترونیک ساخت روسیه

 

کراسوخا-4 جدیدترین سامانه جنگ الکترونیک ساخت روسیه

 

جدیدترین سامانه جنگ الکترونیک روسیه کراسوخا ـ 4 نام دارد که در شرکت کرت روسیه واقع در مجتمع علمی فنی کوانت شهر نووگورود در جنوب روسیه طراحی و ساخته شده است.

سیستم جنگ الکترونیک کراسوخا ـ 4 از دستگاه پارازیت پراکنی برای از کار انداختن رادار در هواپیما های دوربرد و جنگنده بمب افکن ها، و همچنین اخلال در رادارهای ماهواره های شناسایی راداری می باشد.

سامانه جنگ الکترونیک روسیه کراسوخا ـ 4 می تواند تاسیسات مورد نظر را در شعاع 150 تا 300 کیلومتری بطور کامل از شناسایی راداری مخفی کند و همچنین سیستم های الکتریکی,وسایل ارتباطی و در سامانه های جنگ الکترونیک دشمن اختلال ایجاد کند.

استفاده از آنها به عنوان تسلیحات در سال 2012 به تصویب رسیده و از سال 2013 به نیروهای مسلح تحویل داده شده اند.

نظامیان روسیه سامانه های جنگ الکترونیک کراسوخا ـ 4 را را که برای از کار انداختن رادارهای هوایی و مقابله با پهپادها در نظر گرفته شده، در سوریه مستقر کردند و در عملیات های بمباران مواضع تروریست ها از آنها استفاده می کنند.

 , جنگ الکترونیک , جنگ الکترونیک چیست , جنگ الکترونیک سپاه , جنگ الکترونیک مقاله , جنگ الکترونیک امام حسین , جنگ الکترونیک امریکا , جنگ الکترونیک در دفاع مقدس , جنگ الکترونیک ppt , جنگ الکترونیک+pdf , جنگ الکترونیکی چیست , 

 

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.