×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

1923952 - پایان مسابقات پدافند هوایی در همدان

به گزارش میلیتاری نیوز، ششمین دوره مسابقات رهگیری هوایی و مدیریت آنی صحنه افسران کنترل و شکاری در منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

در آیین اختتامیه این مسابقات، سرهنگ ستاد «علی خلیل آبادی» رئیس هئیت داوران گفت: خداوند را شاکریم که آموزش‌ها در قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) دارای پیشرفت و جهشی بی نظیر بوده است، به صورتی که سطح مسابقات و رقابت این دوره از مسابقات بسیار بالا بوده و رقابت بین شرکت کنندگان بسیار فشرده و نزدیک به هم بود. در این دوره از مسابقات نسبت به سال‌های گذشته دارای سناریوهای بیشتر و تعداد رهگیری‌های بالاتری بودیم به طوری که رشدی فزاینده نسبت به دوره‌های قبل داشتیم .

در بخش دیگری از مراسم امیر «بیژن ساعدی» فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب کشور، گفت: فرماندهان مناطق استقبال بسیار خوبی از مسابقات داشتند و شرکت کنندگان نیز با انگیزه‌ای عالی و از لحاظ علمی آموزشی در سطح بالایی در این دوره از مسابقات شرکت کردند و تمام تلاش خود برای کسب عناوین برتر نمودند و منطقه پدافند هوایی سوباشی نیز تمام سعی خود را کرد که میزبان خوبی برای این عزیزان باشد .

در ادامه این مراسم سرهنگ «محمدرضا علیان نژاد» معاون تربیت و آموزش قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) نیز طی سخنانی اظهار کرد: باید آموزش تبدیل به تربیت شود و کسانی که امروز حضور دارند افرادی حرفه‌ای هستند که با یکدیگر به رقابت می‌پردازند؛ آموزش باید تبدیل به مهارت محوری شود.

وی در ادامه درباره برنامه‌های معاونت تربیت و آموزش قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) تصریح کرد: تا پایان امسال در پنج حوزه تخصصی مسابقات انجام خواهد گرفت و امسال برای اولین بار در فاشا نیز مسابقه برگزار شد و از آن استقبال خوبی صورت گرفت و نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.