×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

89765369963 - وزیر دفاع:کار روی افزایش قدرت تخریب و دقت موشک‌های ایران آغاز شد

 

وزیر دفاع:کار روی افزایش قدرت تخریب و دقت موشک‌های ایران آغاز شد

 

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه درصدد بهینه سازی موشک های بالستیک در جهات گوناگون هستیم، گفت: دقت در اصابت به هدف،همچنین افزایش تخریب متناسب با هدف، بالا بردن توان انفجاری از برنامه‌های وزارت در حوزه موشکی است.

دهقان با بیان اینکه تا به امروز هیچ وقت به کشورهای دیگر اجازه تصمیم گیری درباره امور داخلی و دفاعی ایران را نداده‌ایم و این نشان از استقلال ملت ما است، تصریح کرد: مذاکرات هسته ای فرصتی را برای کشورهای غربی ایجاد کرد که آنها نشان دهند که به دنبال توطئه، دسیسه و هر اقدامی علیه اهداف ملی و منافع کشور ما نیستند ضمن اینکه ایران به عنوان یک کشور مستقل و قدرتمند ، عامل ثبات ، پیشتاز در مبارزه حقیقی با جریان افراط و ترور است، اقدامات ایران تضمین کننده، تداوم بخش ثبات و امنیت در منطقه و کمک به امنیت جهانی است.

وزیر دفاع گفت: در نامه اخیر ریاست محترم جمهوری تاکید بر این است که ضمن اینکه توان دفاعی خود را مورد مذاکره و معامله نمی دانیم، بر اساس اهداف و منافع ملی خود تصمیم می گیریم و به میزان نیاز خود، قدرت دفاعی کشور را توسعه و گسترش می دهیم.

دهقان گفت: برد موشکها فعلا در حد اعلام شده قبلی است و در صورتی که تهدیدات فراتر از برد فعلی باشد، قادر هستیم با تکیه بر توان بالای فناورانه، انسانی و زیر ساخت های صنعت دفاعی هر نوع موشک با هر نوع ماموریتی را به جز ماموریت های کشتار جمعی  طراحی و تولید کنیم.

وزیر دفاع در پایان با بیان اینکه تحرک، قابلیت جابجایی سریع، روان سازی عملیاتی و ماندگاری، همواره در طراحی و تولید موشکها مورد توجه بوده است، افزود: موشک عماد نقطه آغازی در این زمینه بوده است و این روند با قدرت ادامه دارد.

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.