×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2044369 - نقدی: موشک‌های یمنی کاخ‌های آل‌سعود را به لرزه درآورده است

به گزارش ميليتاری نيوز، بعد از ظهر امروز سردار محمدرضا نقدی در مراسم یادواره کشوری شهدای انقلاب نیارق که در مسجد صاحب‌الزمان روستای نیارق برگزار شد، اظهار کرد: آمریکا در چند ماه گذشته چندین سیلی از رزمندگان اسلام در منطقه خورده است.‏

وی اضافه کرد: آمریکا اولین سیلی را در آزادسازی موصل و دومین سیلی را در کردستان عراق از نیروهای ایرانی خورد که باعث عقب‌نشینی استراتژیک آمریکا در منطقه شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران تصریح کرد: آمریکا همچنین سیلی سوم را زمانی خورد که بعد از دزدیدن نخست وزیر لبنان و ندانم‌کاری‌هایی که در این زمینه به دست رژیم آل‌سعود انجام داد و بعد از اقدام قاطعانه سربازان ولایت، پشیمان شده است.

سردار نقدی متذکر شد: با نفوذ و قدرت نظام ولایی ایران در قلب‌های مردم منطقه اکنون یمنی‌ها با تمامی فشارهای کشورهای استکباری رژیم آل‌سعود ایستاده‌اند و تا امروز شاهدیم که موشک‌های یمنی کاخ‌های آل‌سعود را به لرزه درآورده است.

وی با اشاره به دستپاچگی آمریکا در اقدامات خود در منطقه افزود: آمریکا هر روز خطاهای بزرگ‌تر از گذشته در منطقه انجام می‌دهد و بعد از آن از کرده خود پشیمان می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران ‏با اشاره به سیاست‌های غلط استکبار جهانی در خصوص رژیم کودک‌کش صهیونیستی افزود: 20 سال است که اینها سعی کرده‌اند مسئله اصلی جهان اسلام را نفوذ ایران در منطقه نشان بدهند، اما رئیس جمهور نادان آمریکا با یک جرقه دوباره فلسطین را به مسئله اول جهان اسلام تبدیل کرده است.

سردار نقدی گفت: ما یک کشور مردم‌سالار هستیم و کشورهای استکباری بعد از شکست‌های متعدد در منطقه سعی دارند در داخل کشور اختلاف ایجاد کنند که آن هم با بصیرت مردم با شکست مواجه می‌شود.

وی با اشاره به رشادت‌های شهدای روستای نیارق در ایام انقلاب افزود: بصیرت مردم این منطقه در آن زمان در کشور مثال‌زدنی بوده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با بیان اینکه اگر امروز پرچم اسلام بالای سرماست مدیون شهدا هستیم، اضافه کرد: اگر امروز پرچم اسلام در لبنان، سوریه و یمن به اهتزاز درآمده است مدیون رشادت‌های جوانان ما در ایام انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بوده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.