×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2151256 - نتانیاهو: فلسطینی‌ها دولت یهود را قبول ندارند

به گزارش ميليتاری نيوز، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که این روزها در هند به سر می‌برد، در میان خبرنگاران به گفته‌های دیشب «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین واکنش نشان داد.

محمود عباس دیشب، تشکیل رژیم صهیوینستی را حاصل یک توطئه استعماری و طرح پیشنهادی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا برای سازش را «سیلی قرن» خوانده بود.

نتانیاهو از این انتقادهای سخت عباس قدردانی کرد و آن را خدمت به «حقیقت و اسرائیل» دانست.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این خصوص گفته: «ما همیشه گفته‌ایم که ریشه اختلافات، مخالفت (فلسطینی‌ها) با وجود یک دولت یهودی در هر مرز و محدوده‌ای است. نه تنها لحن صحبت‌های وی (محمود عباس) بلکه سخنانی هم که او بر زبان راند، به ما کمک کرد که این حقیقت را آشکار کنیم.»

نتانیاهو در ادامه گفت که حالا دیگر اسرائیل «خواسته‌ای منطقی و بنیادین» برای تغییر موضع رئیس تشکیلات خودگردان دارد و اگر چنین نشود، صلحی در کار نخواهد بود.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به انتقاد سخت محمود عباس از ترامپ هم پاسخ داد و گفت: «سال‌های طولانی بود که جامعه بین‌الملل ناز فلسطینی‌ها را می‌کشید و جرأت نمی‌کرد که حقیقت را به آنها بگوید؛ نه حقائق مربوط به اورشلیم (قدس) و نه حقائق مرتبط با به رسمیت شناختن اسرائیل. این رویه اما تغییر کرده؛ فکر می‌کنم که ابومازن به همین ماجرا واکنش نشان داده است. این نخستین باری است که یک نفر حقیقت را روی عباس، به او گفته است.»

نتانیاهو به خبر نه چندان خوشایندی که چند روز پیش از سفرش از دهلی پخش شده بود یعنی خبر لغو یک قرارداد تسلیحاتی مهم از سوی هندی‌ها هم واکنش نشان داد.

دو هفته پیش بود که هندی‌ها از لغو قرارداد خرید 500 میلیون دلار موشک ضدتانک از صهیونیست‌ها خبر دادند.

نتانیاهو گفت که در مذاکرات با طرف‌های هندی «در حال کار بر روی این موضوع» است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.