×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

modafe haram2 - مدافعان حرم مردان واقعی,خودتان قضاوت کنید+عکس

 

مدافعان حرم مردان واقعی,خودتان قضاوت کنید+عکس

 

 سرمای این‌ روزهای سوریه در ١٠٠ سال گذشته در این کشور بی‌سابقه بوده اما، دل مدافعان از حرم و مقدسات اسلامی به عشق اهل‌بیت(ع) گرمِ گرم است.

چند روزی است که هوای شهرها و روستاها و استان های کشور سرد و برفی است و زمستان معنایش را در پاییز به رخ کشیده اما هزار و سیصد کیلومتر دورتر، عزیزانی در چنین برف و سرمایی، با چنین وضعیت و امکاناتی در خط اول نبرد با تروریست ها و داعشی های خون خوار هستند.

 modafe haram1 - مدافعان حرم مردان واقعی,خودتان قضاوت کنید+عکس

آنها جان در کف دست در این سرما وسختی ها مردانه ایستادند تا دین و اعتقادات شان و من و شما، با وجود همه مشکلات کوچک و بزرگمان در ” امنیت ” باشیم و بدون نگرانی از ناامنی های دور و برمان، زندگی کنیم.

در یکی از این تصاویر؛ دست یکی از مدافعان حریم آل‌الله، در سرد‌ترین منطقه درگیری با تروریست‌ها در ‫‏سوریه‬ یخ زده است.

دست این رزمنده در منطقه القلمون در مرز سوریه و لبنان که در خط مقدم جبهه جنگ با تروریست‌های تکفیری داعش و جبهة‌النصرة است از شدت سرما یخ زده است. 

تنها کسی حال این رزمنده را درک می‌کند که یخ زدگی رو تجربه کرده باشه و کاملا حس خواهد کرد که این رزمنده گمنام چه کشیده و چه‌ها که خواهد کشید.

 modafe haram3 - مدافعان حرم مردان واقعی,خودتان قضاوت کنید+عکس

او یک مدافع حرم است، ولی در مرز، که اگر نبودند این رزمندگان در سه سال و نیم گذشته از جنگ داخلی سوریه چیزی از حرم مطهر حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) در سوریه نمی‌ماند.

 

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.