×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

ترجمه ماشینی

یاتا هشدار داد که حرکت آزاد در سراسر اروپا به دلیل عدم موفقیت برخی کشورهای عضو اتحادیه اروپا در ایجاد شرایط لازم برای ورود به کووید -19 و جلوگیری از بهبود صنعت مسافرت به خطر می افتد.

تحقیقات انجمن هواپیمایی نشان می دهد که 30 درصد از کشورهایی که از گواهی دیجیتال کووید اتحادیه اروپا استفاده می کنند آزمایش سریع را قبول نمی کنند ، در حالی که 19 درصد کودکان را از آزمایش معاف نمی کنند و 41 درصد به مسافران واکسینه شده از کشورهای “لیست سفید” غیر اتحادیه اروپا اجازه نمی دهند وارد.

علاوه بر این ، 11 countries از کشورها فقط نسخه های کاغذی فرم های مسافر یاب را می پذیرند ، در حالی که نسبت مشابهی به هیچ وجه فرم مکان یاب ندارند.

رافائل شوارتزمن ، نایب رئیس منطقه ای یاتا در اروپا ، می گوید: “ضروری است که کشورهای اروپایی در زمینه سفرهای کووید-19 گرد هم آیند.” “کارهای خوبی که کمیسیون و ایالت ها برای توسعه DCC انجام داده اند به خاطر آشفتگی مقررات غیر هماهنگ هدر می رود.”

81517 iatarafaelschvartzmanwingsofchange 639121 - قوانین سفر اتحادیه اروپا مانع بازیابی می شود: یاتا |  اخبار

وی می افزاید: “چگونه مسافران می توانند با اطمینان سفر کنند در حالی که قوانین در هر کشور در اتحادیه اروپا بسیار متفاوت است؟ آنها نمی توانند مطمئن باشند که آیا فرزندانشان نیاز به آزمایش دارند یا خیر ، یا اینکه باید برگه ای را روی کاغذ ، آنلاین یا اصلا پر کنند. این یک اتحادیه اروپا است مردم به طور منطقی انتظار یک رویکرد متحد در مدیریت سفرها را دارند. “

یاتا از همه کشورها می خواهد که به جای نسخه PCR آزمایش سریع را بپذیرند ، کودکان را از آزمایش معاف کنند و به مسافران کشورهای کم خطر اجازه ورود به اروپا را بدهند.

شوارتزمن استدلال می کند: “تجربه در تابستان اروپا نشان می دهد که یک گواهی دیجیتال استاندارد کافی نیست: فرایندهای سفر در اطراف Covid-19 نیز باید هماهنگ و هموار شوند.” “ما از کشورهای اروپایی می خواهیم که آشفتگی فعلی را حل کرده و به مسافران سخت فشار بر برنامه سفر خود اطمینان بیشتری دهند.”

اخبار نظامی
Source link

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.