×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

halab artesh - شمارش معکوس برای اجرای عملیات بزرگ آزاد سازی حلب در سوریه

 

شمارش معکوس برای اجرای عملیات بزرگ آزاد سازی حلب در سوریه

 

همه نشانه ها حاکی از این موضوع است که شروع عملیات اصلی و بزرگ برای آزاد سازی کامل حلب  دومین شهر بزرگ سوریه زیاد طول نخواهد کشید.

ستون های جدید از سلاح ها و تسلیحات سنگین ارتش سوریه که برخی از آنها برای اولین بار است که مورد استفاده قرار می گیرند، وارد جبهه حلب شده و نیروهای ارتش عربی سوریه و همپیمانان شان در فاصله کمتر از 25 کیلومتری جنوب شرق حلب اردو زده اند و آماده عملیات می باشند.

همچنین 2 روز قبل بخشی از نیروها و تجهیزات ارتش سوریه به داخل شهر حلب منتقل و در پایگاه المهلب که بر منطقه بنی زید یکی از اردوگاه های مهم تروریست های تکفیری مشرف است، مستقر شده اند.

جنگنده های روسی نیز بدون وقفه اطراف حلب و پایگاه ها و اردوگاه های تروریست های تکفیری را بمباران می کنند که طی این حملات معروفترین اردوگاه تروریست ها در خاک سوریه با نام  الشیخ سلیمان به طور کامل منهدم شد.

نیروهای ارتش سوریه دیروز موفق شد به سوی فروگاه نظامی کویرس که در محاصره تروریست ها قرار داشت پیشروی کند و به محاصره این فرودگاه پایان دهند.

همچنین بالگردهای ارتش سوریه اعلامیه هایی را بر فراز روستاها و شهرک های ریف شمالی حلب پخش کردند که از مردم خواسته شده سریعا از مواضع و پایگاه های تروریست های تکفیری دور و از این مناطق خارج شوند.

2 یگان 15 و 5 ارتش سوریه بخش گسترده ای از پایگاه لشکر 82 دفاع هوایی را آزاد کرده و به سوی الشیخ مسکین که نزدیکترین منطقه به گروه های تروریستی جبهه النصره است، پیشروی کردند.

شمارش معکوس برای اجرای عملیات بزرگ برای آزاد سازی کامل حلب دومین شهر بزرگ سوریه آغاز شده است.

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.