×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

alalam 635416141سید حسن نصرالله - سید حسن نصرالله : ترور شهید سمیر قنطار را پاسخ خواهیم داد

 

سید حسن نصرالله : به ترور شهید سمیر قنطار پاسخ خواهیم داد

 

میلیتاری نیوز : سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی دوشنبه شب خود تاکید کرد که شهادت سمیر قنطار توسط اسرائیل را در زمان و مکانی پاسخ خواهیم داد . 

سید حسن نصرالله در بیان جزئیات ترور شهید «سمیر قنطار» توسط اسرائیل گفت: دشمن صهیونیست ساختمانی که شهید سمیر قنطار در آن حضور داشت را هدف قرار داد و او و همراهانش را به شهادت رساند.

دبیر کل حزب الله لبنان در پاسخ به خبر های کذبی مبنی بر شهادت سمیر قنطار توسط گروه های تروریستی سوریه ابراز داشت : برخی از رسانه‏‎ها اعلام می‏کنند که گروه های مسلح در عملیات ترور قنطار دست داشتند که دروغ است و این اسرائیل بود که با موشک‎های خود به طور دقیق هدف گیری کرد.

نصر الله با بیان اینکه حزب الله اسرائیل را مسئول ترور شهید سمیر قنطار می داند، افزود: قنطار عاشق فلسطین بود و همه زندگی خود را برای سرنوشت ملت و اسرا و مقاومت آن صرف کرد.

دبیرکل حزب الله گفت: قنطار از همان لحظه اول آزاد شدنش، آمادگی خود را برای اجرای عملیات ضد اسرائیلی در هر مکانی اعلام کرده بود.

سمیر قنطار میلیتاری نیـــوز - سید حسن نصرالله : ترور شهید سمیر قنطار را پاسخ خواهیم داد

سید حسن نصرالله تاکید کرد: به دوست و دشمن می گوئیم که به اقدام اسرائیل در ترور قنطار در هر زمان و مکانی واکنش نشان خواهیم داد و این حق ماست.

وی گفت: سمیر قنطار عاشق فلسطین بود و برای هرگونه ایثارگری آماده بود و دشمن خیال نکند که با ترور قنطار و رهبرانی مثل قنطار مانع این ایثارگری ها می شود.

طبق اطلاعات و منابع موجود، صهیونیست‌ها در انجام عملیات ترور قنطار و مقدمه سازی های امنیتی و اطلاعاتی آن، از کمک آمریکایی‌ها برخوردار بودند. آمریکا از سپتامبر گذشته سمیر قنطار را در لیست تروریستی خود قرار داده بود تا پوشش لازم برای ترور وی از سوی رژیم صهیونیستی را فراهم کند. 

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.