×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

به گزارش ميليتاری نيوز، رزمایش شهید مدافع حرم محمدرضا الوانی تیپ ویژه صابرین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

سرهنگ رمضان ابراهیمی آتانی فرمانده تیپ ویژه صابرین در این باره گفت: تیپ صابرین در راستای اجرای برنامه‌های ابلاغی، رزمایش‌های منظمی را در دوره‌های زمانی خاص انجام می‌دهد که هدف از برگزاری آن‌ها حفظ و ارتقای آمادگی‌های تاکتیکی و تکنیکی است و در واقع اثر بخشی آموزش‌های ویژه‌ای که نیروهای صابرین پشت سر گذاشته‌اند در این رزمایشات و در نهایت در صحنه‌های نبرد تبلور می‌یابد.

وی ادامه داد: در این رزمایش که مزین به نام شهید مدافع حرم محمد رضا الوانی بود عملیات‌های فراخوانی، ستون کشی عملیاتی،  تاخت شبانه، کمین و ضد کمین، رزم در صحرا، اجرای آتش پشتیبانی دور و نزدیک توسط گردان ادوات و عملیات‌های ویژه تخریب تمرین شد و ناظرانی از نیروی زمینی سپاه برای رصد این فعالیت‌ها در منطقه رزمایش ، تیپ صابرین را همراهی کردند و به فضل الهی در پایان از عملکرد نیروهای ویژه صابرین اعلام رضایت کردند.

سرهنگ آتانی خاطر نشان کرد : تیپ صابرین همواره در جهت تعمیق معنویت و باورهای دینی و ارتقای توانمندی‌های نظامی گام بر می‌دارد و بحمدلله در این رزمایش هم مثل همیشه به خوبی از عهده انجام تکلیف برآمد و وظیفه خود را به نحو احسن انجام داد.

فرمانده تیپ صابرین در پایان تاکید کرد: با آمادگی همه جانبه‌ای که در نیروهای مسلح وجود دارد و توانمندی های بالایی که نیروهای واکنش سریع و تیپ‌های نیرو مخصوص از جمله تیپ ویژه صابرین در خود ایجاد کرده‌اند، دشمن خیال هرگونه تجاوز را به گور خواهد برد.

2127445 - رزمایش تیپ ویژه صابرین سپاه پاسداران برگزار شد + عکس

2127446 - رزمایش تیپ ویژه صابرین سپاه پاسداران برگزار شد + عکس

2127448 - رزمایش تیپ ویژه صابرین سپاه پاسداران برگزار شد + عکس

2127449 - رزمایش تیپ ویژه صابرین سپاه پاسداران برگزار شد + عکس

2127450 - رزمایش تیپ ویژه صابرین سپاه پاسداران برگزار شد + عکس

2127451 - رزمایش تیپ ویژه صابرین سپاه پاسداران برگزار شد + عکس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.