×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

به گزارش میلیتاری نیوز به نقل از ميليتاری نيوز به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، در دیدار امیر حاتمی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران و الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان، طرفین درباره همکاری های دوجانبه در امور دفاعی و نظامی و همچنین مسائل منطقه ای گفت و گو و تبادل نظر کردند.

رئیس جمهوری آذربایجان در این دیدار گفت: روابط دوستانه و برادرانه بین کشورآذربایجان و ایران در زمینه های مختلف، از جمله صنایع نظامی و فنی، به طور موفقیت آمیز توسعه یافته است.

بیشتر بخوانید:

امیر حاتمی به جمهوری آذربایجان سفر کرد

علی اف اظهار داشت: حضور وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان، فرصت خوبی برای بحث در مورد وضعیت فعلی روابط بین دو کشور در حوزه های نظامی و نظامی و فنی و چشم انداز همکاری های بیشتر خواهد بود.

وی با ابراز خرسندی از سفر اخیر خود به تهران و دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و رئیس جمهوری ایران تصریح کرد: طی سال های اخیر نزدیک به 10 دیدار با رئیس جمهوری اسلامی ایران داشته ام که ببانگر سطح بالای روابط بین دو کشور است .

2196800 - دیدار وزیر دفاع با رییس جمهور آذربایجان+عکس

امیر حاتمی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: معظم له بر توسعه روابط با کشورهای همسایه و برقراری روابط دوستانه و برادرانه با کشور آذربایجان تاکید دارند.

وی افزود: سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر توسعه روابط با کشورهای همسایه، به ویژه آذربایجان دارد.

امیر حاتمی که به دعوت ذاکر حسن اف ، وزیر دفاع جمهوری آذربایجان در راس یک هیئت نظامی، به این کشور سفر کرده است، طی دو روز اقامت در باکو، با نخست وزیر و وزیران دفاع و صنایع دفاع جمهوری آذربایجان ملاقات خواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.