×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

190076 - درخواست کمک عشایر اهل سنت الانبار از بسیج مردمی

درخواست کمک عشایر اهل سنت الانبار از بسیج مردمی 

به گزارش میلیتاری نیوز همزمان با وقوع بحران انسانی ناشی از سقوط شهر رمادی بدست داعش و کشتار صدها نفر از عشایر اهل سنت عراقی بدست تروریستهای این گروه ، عشایر استان الانبار و خصوصا شهر رمادی که تا چند هفته پیش با توهین به نیروهای دلاور “حشد الشعبی” (بسیج مردمی) آنها را “مجوس ، ایرانی ، صفوی ، رافضی” و … میخواندند و از حضور آنها در الانبار و رمادی بشدت جلوگیری کرده بودند ، دست دسته در مقابل دوربینهای شبکه های تلویزیونی عراقی و عربی ظاهر شده و با شرمساری و قرائت بیانیه های متعدد رسما از حشد الشعبی درخواست کردند هر چه زودتر به فریاد آنها برسد!
6639074103 - درخواست کمک عشایر اهل سنت الانبار از بسیج مردمی

همچنین  رهبران عشایر الانبار طی تماسهای مکرر با نخست وزیر عراق “دکتر حیدر العبادی” ، از وی درخواست کردند  تا دستور اعزام هزاران نیروی بسیج مردمی عراق را به این منطقه صادر کرده و از وقوع فاجعه انسانی و اشغال دائمی شهر رمادی بدست داعش جلوگیری کند. 

به دنبال درخواستهای مکرر مشایخ و رهبران عشایر الانبار ، نخست وزیر عراق ناامید از کمک آمریکا و توان دفاعی ارتش عراق ، طی جلساتی با فرماندهان حشد الشعبی ” بسیج مردمی ”  از آنها رسما درخواست کرد تا نیروهای خود را به منطقه رمادی اعزام کرده و شهررمادی را بازپس گیرند. 

به همین منظور فرماندهی کل نیروهای حشد الشعبی در “عملیات بزگ پاکسازی رمادی” بر عهده سردار “حاج هادی (ابوحسن) العامری فرمانده سازمان بدر و وزیر سابق حمل و نقل کشور عراق در کابینه دولت آقای نوری مالکی قرار گرفت.

9588400204 - درخواست کمک عشایر اهل سنت الانبار از بسیج مردمی
751650634 - درخواست کمک عشایر اهل سنت الانبار از بسیج مردمی

با صدور این فرمان رسمی که از کلیه رادیو تلویزیونهای عراقی و منطقه ای پخش گردید ، در کمتر از چند ساعت 3 هزار رزمنده دلاور بسیح مردمی عراق خود را به پادگان الحبانیه در 17 کیلومتری رسانده و برای عملیات نظامی علیه مواضع داعش پیش از تثبیت موقعیت آن آماده می شوند.

بطور همزمان پهبادهای حشد الشعبی بر فراز آسمان شهر رمادی به پرواز درآمده و در حال شناسایی و گشت زنی اطلاعاتی و تصویر برداری از مواضع گروه تروریستی داعش می باشند. پیش بینی می شود عملیات نظامی در سه مرحله آغاز شود

9087347648 - درخواست کمک عشایر اهل سنت الانبار از بسیج مردمی

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.